• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400022921071
  • خبرنگار : 71429

پدر و مادر بابک خرمدین:

عذاب وجدان نداریم/ بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود

عذاب وجدان نداریم/ بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود

پدر و مادر بابک خرمدین صبح امروز در جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، پدر خرمدین در جلسه بازپرسی صبح امروز در دادسرای جنایی گفت: هیچ کس به اندازه من مطالعه نکرده است.  ۱۷ سال شبانه روزی  تنها مشغولیت من خواندن کتاب بود و از زمانی هم که کرونا آمده، خانه‌ام ۳ ماه در چمخاله و بقیه در خانه، تمام خاطراتم را پاک نویس کردم و از پنج سالگی تا الان که ۸۱ ساله‌ام همه را نوشته‌ام. 

وی در پاسخ به این سوال که این همه شخصیت‌های تاریخی چرا به سمت بابک خرمدین رفتید؟  گفت: بخاطر اینکه ضد عرب بود. به دلیل اینکه عرب‌ها آن موقع در ایران بودند و  ۲۷۰ سال بر ما حکومت کردند. نهضت از زمان ابومسلم شروع شد. نهضت ابومسلم پنج سال بود. نهضت بابک ۲۲ سال بود. بابک ۲۲ سال با اعراب جنگید و این سبب شد که توانستیم اعراب را از ایران پاک و مقدس بیرون کنیم.

وی در پاسخ به سوال قاضی شهریاری که پرسید شما خودتان اهل نماز هستید؟ گفت: من از ۹ سالگی نماز و روزه‌ام ترک نشد و تا ۱۸ و ۱۹ سال پیش که جراحی پروستات انجام دادم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با عرب‌ها مشکل دارید؟ گفت: من با عرب‌ها مشکل دارم. دوستشان ندارم. قدرت داشته باشم کل عرب‌ها را از بین می‌برم.

قاضی شهریاری به پدر بابک خرمدین گفت: خیلی از بزرگان دین ما عرب هستند.

پدر بابک خرمدین گفت:  من ائمه اطهار را می‌پرستم، دوستشان دارم و پیرو مکتب علی و محمد هستم. به خاطر همین، حضرت علی می‌گوید بهترین سرمایه یک انسان فرزند نیک است منتها فرزندان من ۱۷ سال زمانی که دانشگاه رفتند بالاسرشان نبودم و خانمم با پنج کلاس نمی توانست آن طور که شایسته است جای من را پر کند.

پدر بابک خرمدین  گفت: از هیچ کدام از قتل‌هایی که کردم عذاب وجدان ندارم. کابوسی به سراغم نمی‌آمد چون احساس گناهی نمی‌کردم و  کسانی را  که کُشتم فساد اخلاقی بالایی داشتند.

مادر بابک خرمدین نیز در دادسرای جنایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه  شما بابت هر قتلی که بود ناراحت نمی شدید؟ گفت:  اصلا ناراحت نیستم چون خیلی من زجر کشیدم و از دستشان اذیت شدم.  کدام مادری راضی می شود بچه‌اش را بکشد.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سوال همه این است که چطور یک مادر راضی به قتل شده؟ گفت: راضی شده دیگر. اصلا هم ناراحت نیستم.
 
مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر برگردید به قبل همین کار می کنید ؟ گفت: بله. البته اگر خوب و مهربان باشند نه این کار نمی کنم. اصلا بابک من را می‌گرفت می زد. رویم نمی‌شود بگویم با من چه کار می‌کرد.

وی درباره پاسخ به این سوال که رابطه تان با شوهرتان خوب است؟ گفت: شوهرم خیلی هم خوب است. اینکه شوهرم من را بگیرد بزند یا فحش‌های بد بدهد، نه! اصلا این طور نیست.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اول پیشنهاد قتل را چه کسی  می داد؟  گفت: دوتایی باهم و  شریکی بود. شوهرم گفت و  من هم گفتم باشد. یعنی باهم قبول کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کردید لو برود؟ گفت: نه خودمان صبح گفتیم برویم  پاسگاه بگوییم بابک را کشتیم. شوهرم این طوری گفت. می خواستیم بیاییم که ماموران آمدند. 

مادر بابک خرمدین در پاسخ به این سوال که چرا موارد  قبلی را نگفتید؟ گفت: قبلی‌ها را دیگر نگفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که چون بابک در جریان بود و ممکن است برود به پلیس بگوید این طور شده است؟  گفت: نه بابک اصلا برایش مهم نبود.  

وی درباره اینکه آیا بابک نمی گفت خواهرم کجاست؟ گفت:  برایش مهم  نبود. نپرسید. او فهمیده بود. می‌گفت آرزو نه زنگ می‌زند، نه خبری ازش هست،  نکند بلایی سر آرزو آمده و کشته شده. اینها را می‌گفت ولی هیچ چیز دیگر برایش مهم نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۰۰

پدر نمونه!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۴

خاک بر سر این پدر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۱۸

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۴

داداش به نظرت کسی که بچه اش رو میکشه از دین و مذهب چیزی سرش میشه (همش بازی کثیفه)

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۳۷

اینم از والدینِ ارزشی و مذهبی ما!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۴

باید بخشیده بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۹

چرا باید بخشیده بشن؟ چون پدر و مادر هستن؟ چون گفتن به پیامبر و ائمه اعتقاد دارن؟ خوب داعش هم میگه به اسلام اعتقاد دارن!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۷

خسته نباشی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۱۷

باید بخشیده بشن؟؟؟؟؟ الان مثلا این دین و مدهب حالیشه یه حدیث بیار به جرم اعتیاد میشه بچه رو کشت سر خودتم میومد همینو میگفتی؟.. اسلام دین رحمته اینا فقط اسمشو فهمیدن آخه بگو تو چیت مثله امام علی و حضرت محمده وقتی حضرت محمد حتی نگران سلامیته کسیه که بهش سنگ میزد بعد تویی که بچتو کشتی اونم با اون طرز فجیع میگی دوسشون دارم بخوره تو سرت اون دوس داشتن. فقط بلدن توجیه کنن مثلا الان دامادتم بچت بود که کشتیش

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۱۶:۱۰

چشم نخوری با این نظر دادنت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۳۸

فساد اخلاقی صرفا داشتن روابط نامشروع یا خارج از ازدواج نیست.نژاد پرستی خودش یک فساد اخلاقی بزرگ هست.قتل فرزند به هر دلیلی خودش یک فساد اخلاقی بزرگ هست که صدها بار بدتر از فاحشگی هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۴۱

آدمهای دیوانه! الان مثلا از چی داری دفاع میکنین؟ از ایرانی بودن خودت؟ محمدی بودن خودت؟ پدر و و مادر بودن؟ از ارزش خانواده؟ از مثلا غیرت و تعصبت؟ از آبروت؟ لامصب داری از چی دفاع میکنی؟ حرفات بهم هیچ ربطی نداره.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۵:۰۵

این جنون گرفتش .اگه من دادستان بودم دستور بریدن روزی یه تکه ازبدنشون میدادم.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۱۵:۱۴

واقعا،من هم همین نظر رو دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۴۱

شما هموطن فارسی زبان چه گلی به سرما زدی که مثلا عرب زبانها نزدن.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۳ ۰۰:۵۹

شما به دل نگیر هموطن منظور این بنده خدا رو نمیدونم ولی منظور ما از عرب،عربهایی که۱۴۰۰سال پیش ظلم و جنایت در حق ایرانیها کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۴۹

... ولی شما چرا پسرت و دخترت رو کشتی؟ فرض کنیم که معتاد بودند. خودت که میگی مادرشون دست تنها نمیتونست کمک بچه ها باشه، خوب تو که باباشون بودی چه گلی زدی به سر بچه هات؟ الان با کشتن این انسانهای بیگناه همه چی حل شده؟ ....؟ ....؟ آدمهایی با تفکر تو....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۵۵

واااای خدا بفریاد برسه ادم میتونه بچه خودشو اینطوری بکشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۴:۵۸

ادعا می کنند مسلمان است و نماز و روزه اش ترک نکرده نخیرم او داعشی پست فطرت است معلوم نیست .... سر چند نفر را مثل پسرش زیر آب کرده .‌‌ او به خاطر کارش و مقامش دست به هم چنین کاری زده با خودش فکر کرده .... قصاص نمی شود ... اسم هم چنین آدمی را نمی سه گذاشت مسلمان چون مسلمانان با دیدن این صحنه ایمانشان را از دست می دهند . اسم این آدم داعش است داعش ایرانی احمق فقط ادعا می کنند مسلمان است اما عملی نمی کند بچه های خودش را می کشد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۷

مقام؟ پیرمرد 70 ساله چه مقامی داشته.؟ حرف بی خود نزن. قتل بد است ولی تو که جای این پدر و مادر دلسوخته نیستی. ببین چکار کردن با این والدین که مادر میگه ناراحت نیستم کشتمشون.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۰۴

سالار تو هم یک قاتل خفتع در درونت داری ، به روانپزشک مراجعه کن ! پدر و مادر دلسوخته که داماد رو کشته ، دختر و کشته و بعد پسر رو کشته ! اگر توانایی داشت کل عربها رو هم میکشت و هر کس که در چهارچوب فکریش نبود. سالار تو خطرناکی که با این قاتلین بالفطره همذات پنداری میکنی و سمپات هستی .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۳۰

اعدام برای این دوتا .. پیر و ... کمه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۵۱

قاتل انقدر خونسرد!!!!! مگه میشه؟ از کدوم سیاره اومدین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۵:۵۸

اولا اگر قرار به اعتراف بود تکه تکه و دور انداختنش چی بود دوما فکر نمی کنم فقط این سه تا باشه خیلی راحتن و کلی دروغ اماده کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۶

بیچاره بچه هاش ازدست این روانی متعصب چی کشیدن ، آخه بیشعورتوکه دم ازاخلاق وفسادمیزنی اصلا خودت متوجه ی منظورت هستی خب اگه مفسدفی الارض هم بودند بایدبدست حاکم وقانون میسپردی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۳

برادران و خواهران این زن و مرد پدر و مادر اون یا رو بودن پس قاتلش هم نیستن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۴

😑😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۴

هر جفتشون روانی هستند و دروغ میگن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۵

فقط به خدا پناه ببریم. از خدا بخواهیم که آخر وعاقبت همه رو ختم به خیر کنه. همیشه شیطان در کمینه. از گناه کوچیک همیشه شروع میشه. قضاوت کار خداست.، عبرت مال ما بنده های خداست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۵

همچین ادمی ک بچه های خودش رحم نکنه، اعدام نشه بیاد بیرون چند نفر دیگه رم میکشه. البته اگر تا الان نکشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۵

خوب بچه‌ای که مادرش رو میزنه و بداخلاقی های زیادی دارد پدر و مادر مجبور می‌شوند این کار رو انجام دهد البته مادرش گفت کارهایی میکرده که نمیشه بگم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۱

لابد شما می دونستی چیکار می کرده با پدر مادرش که ما نمیدونیم.شما هم انگار یه نشونه هایی از بربریت درونت هست.دیگه فعل پسر بدتر از فعل پدر مادر بوده؟ داماد و دخترشونو کشتن چون معتاد بودن؟!!! بابا اعتیاد این یارو به قتل کمتر از اعتیاد دختر و دامادش به مواد نبوده.مملکت جالبه طرف 10 ساله مفقوده کسی دنبالشون نبوده.مطمئن باش به خاطر عمل پروستاتش و کاهش توانایش در قتل نفرات دیگه رفته خودشو تحویل داده وگرنه کل خانواده رو میخوردن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۶

يعني داماد و دخترش هم بد بودند كه چندين سال قبل اون ها رو سلاخي كرده و هيچ كس هم مطلع نشده. بعد تو اين چند سال راحت به زندگي كثافتشون ادامه دادند...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۵

من از وقتی این خبر را شنیدم حالم خرابه و مرتب قیافه مظلوم بابک جلوی چشم هست واااای برما خدایا رحم کن به بندگانت حیوان با بچه اش اینگونه نمیکنه اسم شمارا میشود گذاشت پدرومادر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۷

فرسنگها دور از وطن ،حالم خیلی بد شده مگه میشه دو شبه دارم کابوس میبینم باید روانشناس بشه آخه بیماران روانی هم این کار را نمیکنند😭

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۷

واقعامغز آدم سوت میکشه یعنی ....😨😨😨

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۹

بچه زمانی که به دنیا میاد مثل یک کاغذ سفیده، اگر بد تربیت شده، مسئولش پدر و مادر هستند که نتونستن بچه هاشون رو خوب تربیت کنن. بابک بد بود، آرزو هم بد بود آیا؟ یا بد تربیت شده بودند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۰۸

👌👌👌👌👌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۰

الله اکبر 😳 راست میگن که آدما رو به نماز و روزشون نمیشه شناخت مثل اینکه به تعداد کتابایی که خوندن هم نمیشه شناخت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۱

اونا دارن یک چیزی رو مخفی میکنن خیلی مهمه که چی رو دارن پنهان میکنن وسعی میکنن با به حاشیه کشیدن و دادن آدرس اشتباه همه رو از اون چیزی که اتفاق افتاده و موضوع اصلی دور کنن احتمالا مامورین زرنگتر هستن متوجه میشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۴

اعدام. ولی ده سال حکم دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۵

متاسفم چجوریی دلت اومداینکاروبکنین چقدمظلومانه به قتل رسیده نفرین خدابرشمابادقصاص برشماکم هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۸

خاک تو سرش👐👐👐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۲

لعنت ب همچین پدرمادرایی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۴

شماکه پیروپیامبرهستین آیاپیامبربرای فرزندناصالح همچنین حکمی داده بود که شماعمل کردید،هرگز تومذهب ماهم چنین چیزی نبوده و نیست خدابه شمارحم کند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۶ ۰۹:۱۳

👌😅

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۴

اگه مارو نمی کشی ی موز برداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۵

چرا انقدر داستان بچه گانه س.چون خوش اخلاق نبودن یکی یکی کشتین!!! پناه میبرم به خدا از شر انسان

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۶

یکی بیاد یه کشیده محکم بزنه به صورت من تا از این کابوس بیدار بشم . در کجا این ظلم با انسان کنند !!!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۷

بالاخره بعدازچندقرن متوجه شدیم که بابک خرمدین چه جوری وبه دست کی کشته شد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۱

خدایا به ما رحم کن. واقعا آخر الزمانه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۱

زمان اعلام این قتل از خود قتل مشکوک تر هستش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۱

همه حرفاش بی ربط بود،تیکه تیکه کردن فرزند خودت آخه به کدامین گناه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۱

فقط می تونم بگم ماجرا خیلی عجیب غریبه. روی قاتل های خاشقچی رو سفید کردند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۲

سلام . من مطمئن هستم. این دو نفر . قاتل زنجیره ای هستند .نیاز به بررسی و تحقیق مفصل دارد. یاعلی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۲

مرگ بر امریکا😂

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۲

عجب آدم می مونه اینهمه کتاب بخونی و ....اینطور دگرگون نشده بودم دوبرادرکه یکیش ناتنی بود ازدست دادیم بعد چند سال مادرم پیرم که ۹۵ سالشه هربار تکرار میکنه کاشکی خدا جون منو می گرفت این دوتا زیر خاک نمی رفتن ماهم میگیم مادر جان بقول خودت خدا توان آدامارو آزمایش میکنه بهت فرزند میده و میبره ...و دلسوزانه بخاطر دل پیر مادرمان بهش آرامش میدیم تا استرس اش کم شه چقدر آدم بیرحم باش بچه ها تا ۴۰ سالگی بقول مادرم برا پدرمادر عین بچه کوچیک اند آخه دلتون میاد زخمی روی بجه ها تون ایجاد کنید من پسرام رو دعوا میکنم ولی شب گریه میکنم که چرا پرخاش کرد بقول شوهرم دیدی طاقت نداری پس نگو اداشون کن🤔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۷:۵۲

خاک تو سر داشت متن بدبخت قاتل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۳

اینها هر دو دیوانه هستن..حیف که میگن ایرانی هستن ابرومون بردن..عربها بهترینن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۶

احسنت بر شما

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۹

احسنت علی اقا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۴

من فقط هنگم 😐😐😐😐😶😶😶

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۴

انا لله و انا الیه راجعون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۲

يه جا كار نهان شده كارش ابعاد زيادي قايم است مشكل زيادي هست بنهان كاري زياده اينها زير فشار زندكي ديوانه شدند دارم شاخ در ميارم اينها صد قتل كردنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۵

شایدماهم جای اونها بودیم همین کاررامیکردیم این مشکلات برمیگردد به فسادشدیدجامعه پس اول باید جامعه را اصلاح کردبعداین پدرومادررامجازادکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۳:۵۲

شما حتما خودتو به روانپزشک نشون بده تا قتلی مرتکب نشدی، والا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۶

علت این همه سنگ دلی چیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۷

ابعاد این فاجعه بایستی از نظر جنایی، جامعه شناختی و روانشناسی مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار بگیرد. همه جامعه در بهت و حیرت هستند. آخر الزمان شده .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۱

خوردن زیاد نون سنگک

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۷

یاخدااااا اینا چه جونورایییی هستنن قبلنا هزار سالیبار میشنیدیم یه پسر معتادی چیزی یه سیلی زده تو صورت مادرش جدیدا هر روز خبر قتل بچه ها از پدرومادرشون درمیاد.یکی به نوزارش تجاوز میکنه اونیکی دخترشو با داس سر میبره این دوتا حیونم دیگه نوبرن بخدا.هزاران مثل اینا هست خدا از سر گناهانشون نگذره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۷

ایشون نمونه والدین ارزشی و مذهبی نیستند. ایشون حداقل ۱۸ سال است که نماز نمی خواند. نژاد پرست شدید است. از اعراب به صرف عرب بودن متنفر است. نام فامیلی اش را عوض کرده چون شخصی به نام بابک خرمدین در تاریخ اعراب را کشته. به صرف اینکه از امام علی دم می زند که دلیل نمی شود. شمر هم از امام حسین تعریف می کرد. این والدین متعصب هستند. تعصب بر افکار اشتباهی که درونشون نفوذ کرده که ربطی هم به اسلام نداره. منطقی و منصف باشیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۲:۵۵

فکر کنم اینها جزو داعش بودن 🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۳:۰۰

آفرين! دقيقا همينطوره!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۷

اینا رسما رد دادن!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۷

وای خدایا اخر الزمانه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۸

من نمیفهمم چرا نسل چنین آدمای احمق و عقب افتاده ایی منقرض نمیشه سودی که برا جامعه ندارن ققط ضرر میرسونن واقعا متاسفم برای چنین آدمایی و امیدوارم هرچه زودتر نسل آدمایی عین اینا منقرض بشه ....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۷:۰۵

من از دیدن چنین آدمهای هیولا سرشتی شک میکنم که همه ما آفزیده یک خداوند پاک و مهربان هستیم . باورم نمیشه اینها رو خدای من آفریده . اینها از لجن و توسط اهریمن آفریده شدند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۰

خداییش نباید اسم مادر روی چنین زنی گذاشت کلمه مادر حرمت دارد.این انسان نمای پیر را هم نمی توان پدر گذاشت که نه خدا را قبول دارد و نه معاد را و معلوم نیست چه ائمه ای را نی پرستد که از عرب ها بدش می آید.خدایش چرت و پرت میگه مطمئنا" افراد دیگری را هم کشته اند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۰

همه خول شدنه و حرفا شون سر و ته نداره صلوات..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۳

این دیگه چیه یا خدا خودت رحم کن همه ی مردم دارن دیوونه میشن مگه میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۴

مطالعه کن امل

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۴

بابا اینا مشکل روانی دارن باید درمان بشن...مگه میشه با اون سن و سال و تو این تایم کم یه انسان بزرگ رو تکه تکه کرد بعدم سه جای متفاوت رها کرد...به نظر من که خیلی عجیبه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۵

واقعا که بنظرم این پدر ومادر از نظر عقلی کم بود دارن وگرنه هیچ دیوانه ای هم با بچه خودش این کارو نمیکنه که اینا انجام دادن واقعا که دوره اخرو زمان شده بخدا😐😐😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۸

این که چیزی نیست نمونه های مشابه زیاد بوده حتی بدتر از این مثلا تو شهرستان خودم پدره ۲ تا بچه کوچیکشو میکشه. بچه های معصوم و بیچاره. خواستم بگم آدم ها بسته به شرایطشون اگه دیوانه بشن هر کاری میکنن..‌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۹

حیف ازین اب و نانی همچون ادم ها مصرف کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۰

تا حالا فک میکردم مطالعه زیادی فهم و شعور میاره ،،،، هیهاتتتتت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۱

خدالعنت کنه اینجور پدرومادرو ان شاالله .امیدوارم آنچنان ک لایقش هستند قانون باهاشون برخوردکنن.چققدر آسوده کشتیم دیگه...عذابم نداریم.تف به چنین پدرمادری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۱

اگه این اتفاق تو آمریکاه افتاده بود، صدا وسیما زمین وزمان رو بهم می‌ریخت....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۱

باید اعدامش بکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۳

.... نمیگم قتل کار درستی بود ولی شما جای این پدر و مادر دلسوخته نیستید. پس سکوت کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۲

دل سوخته هه هه برو بالا توهم از جنس اونایی اونا اگه دل داشتن این کار ونمیکردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۵:۵۲

همچین دلسوخته هم نیستند دو تاتمساخ مخوفند من به جرات میگم بچه ها بیگناه بودن اینا هر جفتشون ریگی به کفسشون بوده بچه ها فهمیدن برا همین سلاخیشون کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۲

واقعا متاسفم برا همچین پدر و مادری. خیلی سنگدل ان😐

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۲

چرا به زنش دستبند نزدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۳

قطع ویقین این دونفرکه تصادفاهردویکنوع موجودهستند،(انسان که نمیشه اطلاق کرد)،دارای نوعی جنون هستند،خونسردی وباشهامت سخن گفتن ازگسستن رشته عمردوانسان انهم فرزندان خودشان،نشانه نوعی بیماری است،یه ماهی قرمزکه عمرمحدودی دارد،توخانه میمیرد،کلی اندوه وناراحتی داره،چگونه باخیال راحت باکاردوساطوربجان یک انسان می افتندومثله اش میکنند،تازه دردفاع ازشهامت دیگری که کشتن فرزنددیگرهم هست،بعنوان افتخاروخیلی خونسردیادمیکنند،خدایامارالحظه ای بخودمان وامگذارکه چه خروجی های وحشتناکی دارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۵

واقعا متاسفم برا همچین پدر و مادری. مگه میشه مگه داریم 😑😑

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۵

شرم براین پدر مادر باد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۵

هیچ کاری با پدر و مادر نمیتونن بکنند . چند وقتی زندانی . جریمه میشن و بعد آزاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۹

این دو نه آدم هستند و نه انسان و نه بشر . حتی خود شیطان رجیم هم اینگونه رفتار نمیکنه . مطمئنا هر دو این موجودات نه مادر و نه پدر هستند . صرف داشتن مطالعه و نماز و روزه نشانه تمدن و تدین نیست . رفتار این دو موجود حتما باید روانکاوی بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۵

تا وقتی کاملا همه چی روشن نشده، قضاوت نکنید، قضاوت نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۴۳

یکم دیگه اینا ادامه بدن به قتل جمال خاشقچی هم اعتراف می کنند ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۰۷

خیلی وقتا انسانها از حیوان درنده بدتر میشن.خدایا به همه کمک کن.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۲۸

الله اعلم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۱

حتما یه راز بزرگی وسط این ماجرا وجود داره .چطور ممکنه پدری هرچقدر بد اینجوری جگر گوشه ی خودشو تکه تکه کنه و مادر مشارکت کنه .اخه چطور ممکنه ؟بنظر من بچه ها هرچقدر بد بودن میتونست از قانون کمک بگیره .احتمالا پدر از قانون بخاطر افشا شدن رازش توسط بچه هاش میترسیده .یل اصلا چرا با سم بچه هاشو نکشت و اونجور سلاخی کرد و از کارش لذت برد ؟کسی که بچشو سلاخی کنه و لذت ببره یک هیو لاست ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۱

من ی مادرم بچه هر چقدر بد ...نمیشه تحمل کرد ی خوار تو پاش بره ...چطور نگاه کرده بچشون تیکه تیکه بشه چطور با دستاش بچشو تيکه تیکه کرده ....واااای خدا ...

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۶

معلومه عذاب وجدان نداری....چون خودتم نفهمیدی چه خاکی ریختی تو سر خودت و بقیه! حیف اکسیژنی که تو مصرف کردی...زودتر بزنید نصفش کنید این موجودات نا شناخته رو! مثلا دلیل اوردن!...هزارتا کار دیگه هم میتونستن بکنن تا جلوی بچه هاشونو بگیرن یا تنبیه کنن...کشتن و قتل؟...شما خودتونید باید اسمتونو کنار یزید بنویسن تو تاریخ ثبت بشید بعنوان منفور ترین موجوداتی که نفس میکشن ولی انسان نبودن!!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۰۵

خاااک عالم تو سر همچین پدر مادرای بی وجودی😐😑

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۰۵

تفکر فاشیستی و جنایت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۱۴

فعلن تا اطلاع ثانوی سمت کنترل تلویزیون و کولر نمی‌رم بخدا

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۲۱

قانون مجازات فرزند کشی باید تغییر کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۲۷

باید این پدر مادرسنگ دل از خدا بی خبر تیکه تیکه بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۳۲

قانون مجازات فرزند کشی باید تغییر داده بشه تا ولی دم جرات ارتکاب نداشته باشه به این امید که کمترین جزا رو خواهم گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۹:۰۸

مطمنن اسکیزوفرنی دارن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۰:۴۰

حیوونای کثیف زودتراعدام بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۱:۲۲

اینابایداشدمجازات روبراشون درنظرگرفت وجودشون برای بشریت مضره مثل طاعون‌. جامعه قصاص میخوادوشاکی هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۸:۳۷

عین داعشی ها که دم از مسلمانی میزدند و شیطان جلوشون کم میاورد این موجودات قصی القلب و روانی باید مجازات بشن تا درس عبرت بشه واسه کسانی که خودشون رو جای خدا و شرع خدا میبینن کسی که میتونه یک انسان رو مثله کنه حتما خودش انسان نیست یک جانی روانی ست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۹:۰۴

باور کردنی نیست که کسی بتونی پاره تنش رو بکشه و راحت به زندگی ادامه بده . مطمئن نیستم ولی به نظرم این خانواده از نوعی بیماری روانی پنهان رنج میبرن .

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۹:۰۵

ایناروباید سنگ سارکنن چون حتی یه حیون هم چنین کاری روبا بچه هش نمیکنه که اینا براحتی انجامش دادن ایناکافر تشریف دارن خودشونو زدن به مظلوم نمایی

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۹:۴۵

واقعا شرم بر انسان .. واقعا حیوانم آرزوست .. مرگ برای این دوتا آدم روانی و شیطان صفت کمه .. اینا خون آدمیزاد خوردن و خونخوار شدن ..‌ اینا انسان نیستن .. از طایفه ی شیطان هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۱۹:۵۲

به نظر من اینها قاتلین حرفه ای هستن وباید بیشتر تحت سوال وجواب باشن چون احتمال داره قتلهای دیگری هم انجام داده باشن بخصوص اینکه دختر وداماد خودشان را نیز کشته اند و صدرصد این بچه ها از چیزی مطلع شدن که نباید میدانستند وآن قتلهای زنجیره ای است پس ساده انگاریست که آنها را رها کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۰۳

این دو صدرصد قتلهای دیگری هم انجام دادن امیدوارم نخوان زود سروته پرونده را هم بیارن تا ابعاد واقعی این جنایات معلوم شود باید جاهایی را که طی عمرنکبتشان زندگی کردن ببینن چه افرادی مفقود شدن / بنظرم بچه ها از چیزی مطع شدن که نباید میشدن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۰۹

جفتشون دروغ گو هستن درجواب کسی که گفته بود بچه هاش رو کشته وقاتل نیس دامادش که بچش نبوده وقاتل محسوب میشه این آدما حق زندگی کردنو از بقیه گرفتن به بهانه ی فساد اخلاقی که طبق گفته ی همسایه ها و شاگردان بابک این فساد اخلاقی اصلا حقیقت نداشته این دونفر بخاطر گرفتن حق زندگی که خدا به این آدما داده بودهمجرم و گناه کارن تامام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۱۴

من که کلا هنگ کردم تازه میگن ناراحت هم نیستیم تازه دخترشون هم کشتن .....

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۲۶

خدا لعنتشون کنه همش توجیح میکنن کارکثیفشون رو فرضا که پسرشون اذیتشون میکرده کشتن چرا؟؟؟ من سراغ دارم والدینی که بچه اذیتشون میکنه وکتک میزنن واینجورنکردن این دوتاروباید زنده زنده سوزوند دم ازپیامبروائمه هم میزنند این دنیا که گذشت اون دنیا باید جواب این سوال رو بدن که بای دنبٍ قُتلت؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۰:۵۲

پدر جان ماسکت رو درست کن خدایی نکرده کرنا نگیری. مادر جان شما هم روسریت رو تنظیم کن که از آبروت و دینداریت چیزی کم نشه. به هر حال خسته شدید، چند تا آدم کشتید!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۳۳

این پدر ومادر روانی هستند گی میتونه فرزند بکشه آدم یه مورچه نمی تونه بکشه چه برسه به اینکه دو فرزندت رابکشی باید به بدترین شکل ممکن باهاشان برخورد بشه اینا روح وروان مردم را به آشوب می کشن واقعا زجر آوره شاید هم حیوان درنده خویی باشن

avatar

اینها رو اگه بد ترین مجازات هم کنید آخر عمرشون هست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۵۴

به اینا غذا وآب ندین زجرشان بدین

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۱:۵۶

هنوز زوده قضاوت کنیم صبر داشته باشید موارد پنهان رو میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۹ ۲۳:۲۱

خوب اگه بچه بد بار بیاد معتاد بشه و دست بزن پیدا کنه همه به طرز تربیت پدر و مادر برمی گرده.این پدر و مادر باید مقصر اصلی این رفتار بچه هاشون رو یعنی خودشون رو می کشتند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۰:۳۱

الهی العفو الهی العفو حتی شنیدن لین داستان م گناه کبیره س و باید کفاره داد باید گریست به وحود چنین مدر و مادری

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۰:۳۵

چه ماسک محکمیم زده یوقت کرونا نگیره بمیره ،

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۰:۴۶

آقای مثلا پدر! اصلا پسر شما معتاد، فاسد، انگل اجتماع، یا هر کوفتی! شما با چه حکمی یه آدم رو با آرامش بیهوش کردی و بعد کشتی و در آخر مثله مثله کردی؟ گندت بزنن با اون معلومات داشته و نداشته! نکبت به اون مغزت با اون کتابهایی که خوندی و طرز فکر نژادپرستانه ای که داری!

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۰:۵۶

مغزم سوت کشید😱

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۴:۱۹

بیمارم واسه همون عذاب وجدان ندارن بیماری ضد اجتماعی (سایکوپاتیک)

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۸:۲۸

چیزی که شاید تو قضیه قتل خرمدین جالب هست نظرات خوانندگان وقتی که خبر قتل خرمدین توسط والدین منتشر شد همه با تعجب این عمل صد درصدتقبیح ومحکوم کردند مرحله دوم وقتی که والدین علت قتل فساد اخلاقی وحنسی عنوان کردند عده زیادی محکوم کردن قتل رو ولی گفتن ببین چقدر بابک افتضاح بود که... مرحله سوم وقتی که خبر قتل خواهر و شوهر خواهر بابک منتشر شد بازهم مثل دفعه اول صد درصد محکوم وتقبیح کردن اما حیران از این که فردا چه خبری منتشر خواهد شد از این ماجری القصه خیلی از ماها هرچه می شنویم فکر می کنیم این تمام ماجری است وسریع اظهار نظر می کنیم درحالی که ممکن صدها لایه پنهان داشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۰۹:۴۲

آقایون و خانم ها از این به بعد حواستونو جمع کنین، تا پدر در خانه است، به کولر دست نزنید، لامپها را روشن نکنید، با احترام، خواهش و آرام صحبت کنید. به پدرتان بگویید دوستت دارم بعدش البته دربرید و ... از من گفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۰:۵۸

حیف اسم پدر ‌‌مادر به این موجودات کثیف ,خودشون عرضه تربیت فرزند نداشتند بعد اونا رو مثل قصابها مثله کردند گذاشتند سر خیابون بهتر بود خودتون رو می کشتید بچه هر جور بزرگ شه مقصر والدین هستند تو که به دختر خودت در کودکی تجاوز کردی به شاگرد دختر پسرت تجاوز کردی عوضی اصلا دیوانه روانی بودی خاک بر سرت تیکه تیکه کنید هر دو رو چه قانون جزای بی حسابی چشم در مقابل چشم آشغالا زندانی بشن برگردند تو اجتماع 😡😡😡چطور میشه آدم جگر گوشه خودش رو قصابی کنه واییییی مغزم حجم این جنایت رو نمیتون بپذیره 😢😢😢💔💔💔💔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۱:۱۹

جفتشون رو باید همین کارکرد تیکه تیکه کرد انداخت توسطل اشغال. تویی که دم از علی بودن میزنی .اول دهنتو اب بکش بعد اسم حضرت علی روبیار بعدشم مگه حضرت علی فرمود قاتل من رو تیکه تیکه کنیدکه توپاشدی بچه ی خودت رو باهاش اینکاروکردی . حضرت علی فرمود ی ضربه زدن شماهم ی ضربه بزنید.اصلا توچکاره ایی که پاشدی حکم دادی و اجراکردی . واسه زیرخاک خوبن اینطور پدرومادرها . کثافت ازسروروشون میریزه. اوناهرچقدر بدبودن هزارویک راه داشتی واسه اصلاح یااصلا ترک کردنشون ن اینکه باقصاوت قلب تمام پاشی بکشی و تیکیه تیکه کنی یعنی حیف اسم ادم بودن که روشما بزارن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۲:۰۹

سلام. نباید زود قضاوت کنیم باید روشن شود آیا این پیر مرد مرتکب قتل انسان شده یا شیطان?

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۳:۲۷

من بیشتر از اونایی که به این قاتل ها حق دادن وحشت کردم تا از خوندن خود خبر 😑

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۴:۴۸

عجب نفهمی هستی تو

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۱:۱۲

بایداعدام بشن مهم نیست پدر ومادرن ،نام پدر وما در رویدک می کشن لعنت بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۹:۲۲

سللم از نظر من باید این دوپدر مادر باید مجازت برسن دست های این ها باید غط شد ک بدانن چقدر بده تا اگر هم از زندان ازاد شدن دوبار همچنین کاری نکن و برای دیگران عبرت بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۰

انشاالله به زودی زود خدا ریشه این پدرومادرو ازدنیا بکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۳:۲۰

این احمق های روانی مبتلا به مرض اسکیزوفرنی هستن شک ندارم که اینا قاتل زنجیره ای هستن به همین 3 مورد بسنده نکنید، حتما بچه هاشون رازی رو می‌دونستن که اینجوری مورد سلاخی قرار گرفتن، باید اینا رو زنده زنده تو آتیش انداخت تا زودتر زندگی نکبتشون پایان پیدا کنه..

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۴:۵۴

برای قتل دامادش مجازات نمیشه.این چه قانونیه.ارزو وبابک بچه هاش بودن ولی دامادش چی .باید بخاطر قتل دامادش اعدام بشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۶:۱۴

یعنی چی پدرهرمعامله ای بابچه اش میتونه بکنه مجازات هم نشه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۸:۰۵

خدا لعنتشون کنه انسان حق حیات داره با کدوم قانون با کدوم دین و ایین کدومش میگه بچتو تیکه تیکه کن خاکش هم نکن اگر راس میگفن به بچاشون میگفتن شما پدر و مادر ندارین ما هم بچه نداریم هر که بره دنبال زندگی خودش خدا لعنتشون کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۹:۵۴

سر تا پای این قضیه ساختگی و دروغ هست. کدوم آدم ۸۰ ساله ای میتونه یه هیکل مرد ۷۰-۸۰ کیلویی رو بکشونه یه جایی از خونه و بعد مثله کنه؟(اونم یه مرد بیهوش شده) مگه با دار و دسته نابیناها طرفید؟ بعدشم بیاد جسد رو بندازه توی سطل زباله شهرک! آخه سناریو قتل انقدر مسخره میشه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۰:۱۶

دقت کردین چند وقته قتل فرزند به دست پدر یا مادر چقدر زیاد شده؟! به نظرتون دلیلش چیه؟! آیا دلیلش این نیست (قتل فرزند قصاص نداره) متاسفم برای قانون کشورم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۰:۲۱

این چه طرز خبرنگاری است ؟ که شما اسم جنایتکاران را نمی نویسید و فقط آنها را با نسبتی که با مقتول دارند خطاب می کنید؟؟ چرا اسم این پدر و مادر جنایتکار رسما اعلام نشده است ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۲:۳۶

حیف نیست که شما رو پدر یا مادر خطاب کنیم؟ شما از حیوان پست هم پست ترید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۲۲:۵۵

بنظرمن نمیشه قضاوت کردچون ازچیزی خبرنداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۰:۰۷

تیکه تیکه شدن حقه این پدر مادره باید کاری روکه خودشون با همشون انجام دادن قانون هم انجام بده بایدقصاص بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۰:۲۱

به جای این که بگیرین معترضین رو زندانی کنید این حیوون هارو از جرثقیل اعدام کنین.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۸:۳۶

اعدام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۹:۵۴

خاک بر سر این پدر و مادر و خاک بر سر کسی که میگه باید بخشیده بشن. از فردا هر کس جلو‌ بچه ش کم میاره لابد میزنه میکشش میگه فوقش 3سال زندانی میکشم آخه این چه عدالتیه

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۱:۴۱

اینم آخر عاقبت نژاد پرستی و فاشیست

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۶:۱۷

به دور از هرگونه قضاوتی نسبت به عمل این پدر و مادر، تنها نکته ای که برایم جالب بود تاکید خانم بر انجام عمل توسط هر دو‌یشان است که با توجه به داشتن فرصت اینکه تقصیرات رو به گردن آقا بیاندازد و از جرم خود کم خود این کار را نمی‌کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۷:۱۲

به یه چیز که فکر میکنم شاید جزو فرقه داعش بودند مگر میشه به این خونسردی سر فرزندی که بزرگ کردی چندین و چند سال زجر کشیدی رو به این راحتی و خونسردی مثله کرد قاعدتا هم مادر و هم پدر جزو فرقه خرافاتی بودند وای بر ما بشر نادان حالا میفهمم خداوند چی میکشه از اشرف مخلوقاتش 😔

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۹:۱۵

من فکر میکنم خدا خیلی وقته بشر را بحال خودش واگذاشته! این همه حرص بشر برای قدرت ومنافع ،این همه کشت وکشتاری که در اثر طمع قدرت ومنم منم حاکمان وسباستمداران دنیا ونتیجه اش کشتار مردم بیگناه و آوارکردن آنها غیراز واگذاشتن خداوند به خودمان است؟ همه هم حق را بخودشان میدهند انگار قانون وحش در دنیا حاکم شده است.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۲۳:۲۴

بیچاره آمریکا چه تغصیری داره

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۲۳:۳۷

خیلی مشکوکه خیلی، از آن سناریوهایی است که اتاق های فکرقوی با متخصصان روانشناسی آن را نوشته اند تا ایرانی ها را از تمدن کهن خود بیزار کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۲

این دو کفتار پیر رو باید اعدام کرد۰باید زنده زنده کشتشون

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۰۲:۰۷

اینهاموجود دوپاهایی هستن که برای عمل کثیف خود هزاردلیل میارن خود خدا کمک مامردم باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۳

مگه فیلم هندیه!!!!!!؟؟؟ اگه به کسی آسیب بزنیم یه زخم کوچیک دوسه روز نارحت میشیم یه قاتل اگه یکیو بکشه خودشم میمیره چه برسه به بچه هاش!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۱۳:۰۴

از قیافه های هردوشون رذالت میباره چندشها

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۰

یه عالمه ادم هستن ارزو میکشن یه بچه خدا بهشون بده بعد اینا که بچه دارن خیلی عادی میکشن و ریلکس برخورد میکنن این چندمین قتله اگه هربار که این اتفاق میوفته بزنن ناکارشون کنن بار بعدی ازاین غلاطا نمیکنن ازبس ازاد گذاشتن مرگ بچه ها به دست پدرو مادرشونو برای همون الان اینقدر پرو حرف میزنن سگا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۰۸:۰۴

این پدر با تعصب بیجای خود که ریشه در ناپایداری ایمان خودش داشته ،کورکورانه با جهل به قتل دست زده ومادر را مقصرمسائل اخلاقی وضعف آنان تلقی کرده واوراهم شریک کرده تاهم خودش قاضی ومجری باشد ،از خود پرستی واومانیزم پدر باید ترسید ،اینگونه افکار از داعش هم خطرناک تره چون درون خانواده اتفاق افتاده.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۴

چقد دروغ تو حرفاشه اگه میخاستن خودشونو معرفی کنن چرا زحمت کشیدن جسد و تکه تکه کردن و مخفیانه انداختن تو اشغالا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۰۹:۴۲

من یک پدرم همه حرفاش بی ربط بود،تیکه تیکه کردن فرزند خودت آخه به کدامین گناه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۱:۳۸

خدا میدونه چه غلط های دیگه ای که نکردن چقدر را حت آدم می کشن اونم بچشو

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۲:۲۳

این پدرومادرها رو روزی یکیبار نه هزار بار باید اویزون کنی تف بر صورتشان جز لحن وکثافت چیزی نیستن اصلا فرزندشان بعد باید تیکه تیکه کنن چطور با چه دلی با چه سنگدلی از اینها دفاع میکنید...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۳۸

بیایید برای ظهور آقا امام زمانمون دعا کنیم بیشتر از گذشته

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۷:۳۴

وای اگه پدره ریش داشت و مادره چادری بود چه اراجیفها و لجن پراکنی ها از غربگداها شنیده میشد حالا که ظاهر پدر ومادره مثل خودشونه الحمدالله همشون لالَن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۳ ۰۱:۴۳

حالا شما خودشو ناراحت نکن...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۳ ۰۲:۱۱

منم مثل شما مات این قصه ام

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۳ ۱۸:۲۴

# اعدام _ پدر مادر _ بابک خرمدین

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۸ ۱۵:۲۰

فقط میتونم بگم خاک هر دو عالم تو سرتون حیف اسم پدر و مادر

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۹ ۱۵:۳۹

عین الله خر است.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۵۹

خدایا من دیگه همیشه قدر مدر مادرمو میدونم همینجا پیش همه تون قول میدم هیچوقت ازشون هیچ گلایه ای نداشته باشم قول میدم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۱۵:۱۴

اینا دیگه کی هستن به بچه خودش رحم نکرده وای از آزادشودنش میترسم یه خلاف شب دیگه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۰۳:۲۱

سلام خسته نباشی ....من فکر میکنم ما جای این پدرو مادر نیستیم ک بدونیم چی کشیدند وقتی فساداخلاقی وسط باش واقعا تحملش سخت میش