• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400023021696
  • خبرنگار : 71536

غلامپور: به خاطر رفتارم در داربی عذرخواهی می‌کنم

غلامپور: به خاطر رفتارم در داربی عذرخواهی می‌کنم

مربی دروازه‌بان‌های استقلال بابت رفتار خودش در داربی ۹۵، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات داربی ۹۵ پایتخت از صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل فدراسیون برگزار  شد. در این جلسه مهدی ترابی و فرشاد فرجی از پرسپولیس  و بهزاد غلامپور و محمد نادری از استقلال حضور داشتند.

بهزاد غلامپور بعد از حضور در جلسه، در جمع اصحاب رسانه گفت: فکر می‌کنم جلسه خوب و دوستانه‌ای با حضور دوستان پرسپولیس بود. یک موقعی آدم عصبانی می‌شود و الان هم جا دارد عذرخواهی کنم. کارمان کاملا اشتباه بود و آن را تایید نمی‌کنیم. فضای کمیته انضباطی دوستانه و صمیمانه بود. رفتار خوبی با ما داشتند. بحث خوبی با بچه‌های پرسپولیس داشتیم. هر رایی هم بدهند ما تابع آن هستیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره رفتار خود در داربی ۹۵  گفت: آن رفتار را رد می‌کنم. یک لحظه عصبانی شدم اما حرکتم اینطور نبود که حتما به بازیکن و مربی حریف آسیب بزنم. در هر صورت آن اتفاق را محکوم می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۳:۲۷

آقای غلامپور درسته که اگر کسی باب میل بعضی‌ها نبود او را رد می‌کنند ولی قبول کن رفتارت مثل کسانی است که به این و اون می‌خوان آویزان بشن تا در همان شغل باقی بمانن. تو از آقای مجیدی هم بیش‌تر در تیم ملی بوده ای هم افتخاراتت از آقای مجیدی بیشتر است هم سن شما بزرگتر از او هستید طوری رفتارت را درست بکن تا کسی فکر نکنه که از صدقه سر اینا در استقلال یا هر جای دیگر کار میکنی دیگر خود دانی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۰ ۱۴:۰۸

سلام آقای غلامپور یک شخص66 ساله با تو سخن می‌گوید. خوشبختانه آلزایمر هنوز نگرفته‌ام روزی پیش نیاد مثل بعد از مقدماتی جام جهانی آمریکا که در قطر برگزار شد که گفتی حجازی و پروین با سه شماره باید بپری تو شمشاد روزی پیش نیاد که بگویی مجیدی هم به من گفته تو بادیگارد من هستی طبق گفته خودت من فکر کردم میخواد به مجیدی حمله بکنه ماشاالله مجیدی هم بازوهاش از تو قوی تر هم دادشیش اونجا بود شما بادیگارد هستی یا مربی دروازه‌بانان یک لقمه نان این حرف‌ها را نداره.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۰:۴۹

آقا غلام پور اگه اکباتان زندگی میکنی فرار کن برو نگی نگفتی