• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400023021849
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم بازارهای روزکوثر اصفهان:

امیدوارم در لیگ برتر فوتسال بمانیم

امیدوارم در لیگ برتر فوتسال بمانیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با بیان اینکه ماندن در لیگ برتر، اولین هدف آن‌ها در نخستین تجربه بود، گفت: متاسفانه تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و با توجه به نتایج به پلی‌آف سقوط آمدیم.

داوود توسل امروز (پنجشنبه_۳۰ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل شهروند ساری و در آخرین هفته پلی‌آف تیم‌های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: از نظر فنی شرایط  کیفی خوبی برای مسابقه با شهروند ساری داریم و مشکل خاصی نداریم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را با حداکثر امتیاز به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی شدن بقای شهروند ساری در فصل آینده لیگ برتر برخی تصور می کنند که تیم شهروند دیگر انگیزه‌ای نخواهد داشت، اما باید بگویم آن‌ها با فراغ‌بال به این بازی خواهند آمد و ذهن آرامی نسبت به ما دارند و این فرصتی است تا نشان دهند در ادامه لیگ و دور دوم تیم خوبی شده‌اند و توانسته‌اند از نظر کیفی متحول شوند.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان خاطر نشان کرد: ما نیز سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم در این بازی تمام توان خود را نشان دهیم و امتیاز لازم را به دست آوریم، سعی می کنیم تمرکز خود را در این بازی بگذاریم و به بازی بهبهان زیاد توجه نکنیم، هرچند اگر ما در اصفهان حداکثر امتیاز را هم بگیریم و در بهبهان تیم اهورا بتواند تیم شیراز را شکست دهد پیروزی ما اثری نخواهد داشت، اما تلاش خود را برای نمایش یک بازی خوب خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، توسل، با اشاره به اینکه تیمش بازیکن محروم ندارد، گفت: همانند چند هفته اخیر، نویدبخش، دروازه بان تیم، مصدوم است و چند بازیکن دیگر در آمادگی کامل نیستند. ما تلاش می‌کنیم فردا با امیدی که به بازی اهورا بهبهان و ایمان شیراز داریم، بتوانیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم.

وی افزود: تیم کوثر، در فصلی که گذشت با شرایطی که داشت وارد لیگ شد. امیدوار بودیم که بتوانیم در مرحله اول تیم را در لیگ حفظ کنیم که این اتفاق رخ نداد و تیم به پلی‌آف سقوط کرد. در پلی‌آف نیز برخلاف تصوری که داشتیم، همه اتفاقات در زمین رخ نداد و مسائل غیرفنی نیز دخیل بود، از نظر شرایط فنی قبول می کنم که دوران پرفراز و نشیبی داشتیم و البته از نظر داوری آسیب دیدیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، در خصوص تیم‌داری مجموعه بازارهای روز کوثر گفت: بحث لیگ آینده را به سهامداران و مالکان باشگاه واگذار می‌کنم تا به بنده اعلام کنند. خیلی بهتر بود که در لیگ می‌ماندیم و دوستان دلسرد نمی‌شدند و با دلگرمی و امیدواری به کارمان ادامه می‌دادیم. اگر ماندنی شدیم فردا در این باره صحبت می‌کنیم و حتما امیدها و رویاهای بهتری را برای تیم و مجموعه ورزشی کوثر در نظر خواهیم گرفت.

توسل تصریح کرد: امیدوارم با چشم‌اندازی که مجموعه بازارهای‌ روز کوثر بر اساس آن به ورزش ورود کردند، حتی در صورت نماندن در لیگ برتر به این ذهنیت برسند که سرمایه‌گذای در ورزش بلند مدت است و انشالله با حمایت‌هایی که می‌شوند دوباره تیم را به لیگ برتر برسانند و در کنار فوتسال به بخش‌های دیگر هم ورود کنند. امیدوارم تبعات مثبت ورود و سرمایه‌گذاری در ورزش را ببینند. من از آن‌ها به خاطر این مدتی که در ورزش حضور داشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم چون ثبات مدیریتی را حفظ کردند و اجازه دادند تیم به کار خود ادامه دهد با وجود این که اولین تجربه آن‌ها بود.

توسل یادآور شد که قطعا ماندن در لیگ برتر می‌تواند بهترین پاداش برای مجموعه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha