• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400023021859
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم شهروند ساری:

وضعیت فصل آینده‌ لیگ نامشخص است

وضعیت فصل آینده‌ لیگ نامشخص است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه تیمش آماده بازی مقابل بازارهای روز کوثر است، گفت: تلاش می‌کنیم رقابتی پاک را به نمایش بگذاریم و همانند بازی های قبل با تمام توان بازی خواهیم کرد چرا که هر تیمی سرنوشت خودش را رقم می‌زند.

مسعود نجاریان امروز (پنجشنبه_۳۰ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل تیم بازارهای کوثر اصفهان در هفته پایانی مرحله پلی‌آف بقا در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: وضعیت خوبی برای دیدار با تیم بازارهای کوثر اصفهان داریم و آماده این بازی هستیم. تمام تلاش خود را برای امتیاز گرفتن در این بازی انجام می‌دهیم و مانند پنج بازی قبلی که با تمام توان و انرژی بازی کردیم در این بازی نیز همان‌گونه خواهیم بود.

وی افزود: باوجود اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم اما بیشتر آن‌ها به این بازی رسیدند. به دنبال نمایش یک بازی پاک هستیم و معتقدیم که هر تیمی سرنوشت خود را خودش رقم می‌زند.

سرمربی تیم شهروند ساری، درباره فصل آینده لیگ برتر گفت: هنوز این فصل به پایان نرسیده و شرایط تیم برای فصل آینده نیز هنوز مشخص نیست. با توجه به برگزاری جام جهانی تیم‌ها درگیر این موضوع هستند و منتظر اعلام تاریخ آغاز لیگ جدید هستیم.

به گزارش ایسنا، نجاریان ادامه داد: با تقویت تیم و حفظ بازیکنان با کیفیت، تیم خوبی را آماده خواهیم کرد. برای فصل آینده هم به غیر از چند تیم که هیچ دغدغه مالی ندارند، بقیه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و بهتر است سازمان لیگ به مدیران باشگاه‌ها فرصت دهد تا با جذب اسپانسر قوی، تیم خوبی آماده و در لیگ حضور پیدا کنند تا لیگ باکیفیت‌تری داشته باشیم.

وی، در خصوص کمک مالی مسئولان شهری به تیمش اظهار کرد: شایعاتی درباره کمک مالی مسئولان شهر به تیم مطرح شده بود اما تا کنون کمکی صورت نگرفته است. این موضوعات در چند بازی اخیر مطرح شد که فکر می‌کنم هدف ضربه زدن به تیم و از بین بردن تمرکز بازیکنان بود اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و حفظ تمرکز توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha