• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400023021905
  • خبرنگار : 50441

روز ششم از تورجهانی تنیس جوانان شیراز؛

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

ایسنا/فارس در ششمین روز از مسابقات تور جهانی تنیس شیراز، نفرات راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

ششمین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان سطح ۴ روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در باشگاه فیوچر مجموعه هوابرد شیراز برگزار شد.

مسئول برگزاری رقابت ها به ایسنا گفت: امروز مسابقات یک چهارم نهایی در بخش دختران و پسران برگزار می شود و فردا  پس فردا نیز مسابقات مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد. در نهایت روز شنبه شاهد رقابت های نهایی و شناخت نفرات برتر خواهیم بود.

مهدی شمسی پور درباره سطح کیفی این رقابت ها گفت: این مسابقات در سطح ۴ جهانی برگزار می شود. پیش از این، همیشه مسابقات سطح پنج در ایران برگزار می شد و این اولین بار است که مسابقات سطح ۴ در کشور ما انجام می شود.

وی افزود : ما برای این مسابقات نه جایزه نقدی داریم و نه حتی هزینه های مربوط به رفت و آمد یا اسکان شرکت کنندگان به عهده ماست. همگی تنیسورها به صورت آزاد در رقابت ها شرکت کرده اند تا با بالا بردن امتیازات خود، در آینده وارد مسابقاتی با سطح کیفی بالاتر شوند.

شمسی پور خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این بوده که بتوانیم محیطی را فراهم کنیم تا شرکت کنندگان از حضور در این مسابقات لذت ببرند.

به گزارش ایسنا، در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات انفرادی تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال، تکلیف هشت بازیکن راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

مسابقات انفرادی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس در زمین های تنیس فیوچرز شیراز برگزار شد که در پایان هشت نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش انفرادی پسران، بیلیا از روسیه با نتیجه  ۲ بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه پیروز شد. علی یزدانی با همین نتیجه مقابل دیمیتری دولژنگو از روسیه به برتری دست یافت. کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و باران سویلر با نتیجه ( ۳-۶ و ۰-۶ ) برابر محمدپارسا افسری به برتری رسید.

در بخش دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه  ۲ بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد. سوده اینجه با نتایج مشابه  ۶ بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی تن به شکست داد.

مشکات الزهرا صفی  با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶ ) مقابل ادا نومانگلو از کشور ترکیه پیروز شد و مهرانه ظهوریان نیز مقابل دیده  پلات از ترکیه با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶ )مغلوب شد.

در پایان مسابقات این مرحله بیلا، علی یزدانی، باران سویلر در بخش پسران و ماندگار فرزامی، پرنیا رکن آبادی، مشکات الزهرا صفی و پلات از کشور ترکیه در بخش دختران، به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، برای کسب جواز حضور در دیدار پایانی به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha