• جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1400023121983
  • خبرنگار : 71523

سهام عدالت چند؟

سهام عدالت چند؟

روند کاهش ارزش واقعی برگه های سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار ادامه دارد به طوریکه ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا بیست و هفتم ماه جاری، حدود چهار میلیون تومان کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومان در روز ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در همان روز، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درحالی که ارزش واقعی برگه های ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته، ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان  و ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته نیز  ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود.

البته مشمولان سهام عدالت سال گذشته پیش از این میتوانستند ۶۰ درصد سهام خود را بفروشند و حدود هشت ماه است که به دلیل شرایط بازار و فشار عرضه، این امکان را ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۴:۴۰

بایدسهام عدالت واقعی یعنی سهام دهی وبهره مندی به همه شهروندان ازتک تک موهبتهای خدادادی وشرکتهاوموسسات دولتی وعمومی برای کشوراعم ازآب وبرق وگازوغیره ذالک به تعدادجمعیت بامساوات وتقدیرغنی وضعیف برقرارشودومازادبرآن بانرخ تمام شده اخذشوند.درآن حالت هیچ فقیری وچودنخواهدداشت وهمه آحادمردم تامین معیشتی خواهندشدوبلکه اضافه هم خواهندآوردودرجهت عدالت علوی(ع)عمل شده است. 31/2/1400

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۹:۱۶

سلام

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۰۹:۲۳

من تاذحالاذچیزی برام پرداخت نکردند و۶۰ از سهام فروختم اخه چرا هیچی برام واریز نکردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۲:۰۳

من ۶۰درصد فروختم سهام ۵۰۰تومنی و نزدیک دوازده میلیون بهم برداخت کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۲:۰۷

زنگ بزن کسیکه برات فروخته بهش بگو ازت شکایت میکنم چرا پولمو نمیدی.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۲:۲۸

سلام کی ۶۰درصد فروخته شده واریز میشود

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۰:۳۰

من.۶ماه.است.سهام.را.فروخته.ام.ولی.پولی.به.حساب.من.واریز.نشده.است.به.بانک.کشاورزی...من به.مسولان.مگویم.شمابایدجواب.گو.قریبان.باشید.چون.امروزشمادست.مردم.راباید.بگیریدتادرروزقیامت .خوب.مردم.به.شمابرسد.شمارابه.خدااین.پول.قریب.راواریزکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۲:۳۱

سود سهام عدالت

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۱۵:۳۳

سلام.ارزش‌سهام عدالت من در سایت ۵۰۰ تومنه ولی برگه ای ک دارم یک میلیون تومنه.باید ب کجا مراجعه کنم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۸

من ۳۰درصد فروختم ولی حتی یک ریال هم واریز نکردند بابا این سهام رو واریز کنید دیوانگان کردین

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۶ ۱۷:۴۲

پول فروشمون واریز کنید