• جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400023121997
  • خبرنگار : 50441

سرمربی فجرسپاسی:

نمی گذارم حق تیم شهید را پایمال کنند

نمی گذارم حق تیم شهید را پایمال کنند

ایسنا/فارس کلانتری اعتقاد دارد تیمش توانسته یک عملیات غیرممکن را با موفقیت به اتمام برساند، اما از بعضی مسائل نیز به شدت گله مند است.

تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز، شامگاه پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت دست به کار بزرگی زد. این تیم در حالی که تقریبا تمام طول مسابقه را با یک بازیکن کمتر مقابل حریف خوزستانی اش ظاهر شد، اما توانست دو گل به ثمر رسانده و امیدهایش برای صعود را افزایش دهد.

سرمربی فجری ها پس از این بازی گفت : باید خدا را شکر کنیم که توانستیم ده نفره پیروز شویم. تلاش مضاعف بچه ها و لطف خدا باعث شد بتوانیم غیرممکن را ممکن کنیم.

علی اصغر کلانتری افزود : شاید عده ای نخواهند تیم ما نتیجه بگیرد اما نتیجه می گیریم، چون خدا با ماست. بچه های ما به خدا و روح شهید سپاسی توکل می کنند. امروز هم کار فنی و تاکتیکیِ من هیچ تاثیری در نتیجه نداشت و فقط غیرت بچه ها بود که باعث رقم خوردن این پیروزی شد. دو بازیکن ما امروز زیر پیراهن هایشان، پیراهن دیگری با طرح شهید سپاسی داشتند و باید این پیروزی را به روح آن شهید بزرگوار تقدیم کنیم.

وی درباره کارت قرمز زودهنگامی که برای مدافع تیمش صادر شد گفت : این صحنه مشکوک بود، مانند خیلی چیزهای دیگری که در این بازی دیدیم. من نمی خواهم مستقیما انگشت اتهام را سمت کسی بگیرم. باید ابتدا فیلم را ببینم اما اگرآن صحنه اخراج داشت، خطای دقایق پایانی مدافع حریف روی آریا برزگر هم اخراج داشت. داور خیلی خطاهای دیگر را هم نگرفت. تنها تاکتیک حریف، ارسال از جناحین بود و داور هم در گرفتن خطا به آنها در این زمینه کمک می کرد.

کاپیتان سابق برق شیراز با لحن تندتری ادامه داد : ما تیم مظلومی هستیم و حرف نمی زنیم. چرا؟ چون تیم شهید سپاسی هستیم، تیم ارزشی و اخلاقی هستیم، باید هر بلایی سرمان بیاورند؟ من دیگر طاقت این مسائل را ندارم. من نمی گذارم این اتفاقات تکرار شود. پیش از این دوبار به فدراسیون و کمیته داوران شکایت کرده ایم و برای بار سوم هم این کار را انجام می دهیم. مطمئن باشید نمی گذارم حق تیم شهید سپاسی پایمان شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های فجرسپاسی و استقلال ملاثانی از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه پارس شیراز انجام شد. در این مسابقه فجری ها در دقیقه ۱۰ با اخراج علی ملایی ده نفره شدند اما در همان نیمه اول توسط فرزان دانا به گل رسیدند. در نیمه دوم ابتدا تیم استقلال ملاثانی روی یک ارسال کرنر توسط سید علا خلف زاده در دقیقه ۵۴ به گل تساوی دست یافت اما دو دقیقه بعد، میلاد احمدی مهاجم فجری ها با یک حرکت انفرادی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در جدول رده بندی فجرسپاسی ۴۰ امتیازی شد و با توجه به شکست بادران تهران، به یک امتیازی منطقه صعود رسید. استقلال ملاثانی هم که در سه بازی گذشته به پیروزی رسیده بود، با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماند و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha