• جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400023122043
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس محصول ریسک مدیریتی است

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس محصول ریسک مدیریتی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، از دو پروژه عمرانی شهر بندرعباس بازدید و دستورات لازم را برای رفع موانع و پشتیبانی دستگاه های اجرایی از این پروژه ها صادر کرد.

فریدون همتی که به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهر بندرعباس از بیمارستان تخصصی دندان‍‌پزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرده بود، با بیان اینکه اقدامات لازم برای رفع موانع اجرایی بیمارستان تخصصی دندان‌پزشکی که توسط بخش خصوصی اجرا شده است، از دو سال پیش با پیگیری معاونت اقتصادی استانداری انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه بیمارستان دندان‌پزشکی که مجهز به ۳۰ تخت بیمارستانی و دو اتاق عمل است، پیشرفت قابل قبولی داشت.

وی افزود: در بازدید از این پروژه، دستورات لازم به منظور رفع مشکلاتی مانند تسهیلات بانکی و موارد مرتبط با مسکن  وشهرسازی صادر شد و همچنین توسعه فعالیت ها و شبانه روزی کردن عملیات اجرایی ساخت نخستین بیمارستان تخصصی و شاخص جنوب کشور در حوزه دندان‌پزشکی مورد تأکید قرار گرفت.

همتی عنوان کرد: راه اندازی این بیمارستان می تواند مراجعه مردم استان برای دریافت خدمات دندان‌پزشکی به سایر استان ها را کاهش دهد که هزینه های درمان نیز به تبع آن کاهش خواهد یافت.

استاندار هرمزگان گفت: تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان با توجه به کمبود منابع اعتباری دولتی همواره مورد تأکید بوده که بیمارستان رازی به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا که شهریور ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد، یکی از این پروژه های شاخص در استان است.

وی با اشاره به بازدید میدانی از پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس نیز بیان داشت: به دلیل اهمیت این پروژه، هر دو هفته، از این پروژه با همراهی مدیران مربوطه بازدید می شود و در طول هفته نیز بازرسان نامحسوس حجم کار انجام شده توسط پیمانکاران، دستگاه های اجرایی و شهرداری که کارفرمای پروژه است مورد رصد قرار می گیرد.

همتی، منابع مالی لازم برای اجرای کامل این پروژه را بیش از یک‌هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بلوار با عرض ۱۱۰ متر متشکل از چند لاین تندرو، لاین کٌندرو، دوچرخه سواری، پیاده رو ، اجرای نور پردازی و ... احداث می شود که کاری کم نظیر در حوزه پروژه های عمران شهری در کشور محسوب می شود و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که لاین های اصلی و فرعی این بلوار تا ۳۱ تیرماه سال جاری به اتمام برسد.

مقام عالی اجرایی استان، بلوار ساحلی شرق بندرعباس را یکی از ابرپروژه های عمران شهری برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه هیچ ردیف اعتباری دولتی پیش بینی نشده و به نوعی می‌توان این پروژه را محصول ریسک مدیریتی و یک تصمیم گیری استراتژیک دانست که از ابتدای دولت دوازدهم این ایده را پیگیری کردیم  و اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: این پروژه، توسعه گردشگری منطقه را به همراه خواهد داشت و دسترسی مردم به سواحل بکر شرق بندرعباس را تسهیل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی که در ضلع شمالی و با احداث پارک ها و بوستان ها در این بلوار انجام خواهد شد، این پروژه را  به عنوان اثر ماندگار دولت دوازدهم در شهر بندرعباس ثبت خواهد کرد که با بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های لجستیکی و عمرانی چهار پیمانکار بزرگ، مهندسان، معاونت عمرانی استانداری و شهرداری بندرعباس، تلاش داریم این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد و بتواند در توسعه آینده شهر بندرعباس اثرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha