• شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400030100228
  • خبرنگار : 71234

بشیری: کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت می‌کند

بشیری: کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت می‌کند
عکس: آرشیو

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دادن این اطمینان به خانواده‌ها که اعضای این کمیسیون و سایر نمایندگان بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت می‌کنند گفت که دانش آموزان و اولیای آنها هرگونه موردی مبنی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون را دیدند به نمایندگان گزارش دهند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری اظهار کرد: با توجه به این‌که امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود، رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون امری ضروری است و ما بر آن نظارت داریم.

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی در این باره وجود داشت که کمیسیون آموزش به طور مستمر به وزارت آموزش و پرورش منعکس کرد هرگونه گزارش رسیده به از مناطق، استان و دانش آموزان و اولیای آنها سریعا به وزارت آموزش منعکس می‌شود.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون آموزش و نمایندگان در سراسر کشور در برخی حوزه‌های امتحانی حضور پیدا کردند و گزارشات را به این وزارتخانه منعکس کردند باز هم اگر در روند برگزاری امتحانات موردی مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی دیده شد سریعا به کمیسیون آموزش و نمایندگان اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مجددا تاکید کرد: کمیسیون آموزش بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت دارد. هیچ گونه مماشاتی با رعایت نشدن پروتکل‌ها نداریم قطعا هرگونه گزارشی را سریع پیگیری کرده و به وزارت آموزش اعلام می‌کنیم کما این‌که تاکنون هم این کار صورت گرفته است. باز هم از دانش آموزان و اولیای آنها می‌خواهیم که اگر موردی درباره‌ی رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی‌ مشاهده کردند به نمایندگان اعلام کنند تا سریع پیگیری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha