• شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400030100613

دستگیری قاچاقچیان حشیش در فارس

دستگیری قاچاقچیان حشیش در فارس

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ قاچاقچی حشیش در یکی از محورهای مواصلاتی به شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در راستای مبارزه با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در سطح استان فارس و با انجام اقدامات اطلاعاتی، از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان به سطح استان و شهر شیراز مطلع شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران به محور "سروستان- شیراز" اعزام و اقدام به کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری کردند، افزود: در نهایت مأموران به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۶۲ کیلوگرم حشیش کشف، ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدراستان انتقال داده شدند.

حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: شهدای سوم خرداد با خدا معامله کردند و اجر و پاداش خود را از پروردگار هستی طلب می‌کنند.

حبیبی با بیان اینکه سوم خرداد فرصتی برای تداعی خاطرات غرورآفرین و ارزشمند شهدا برای نسل امروز در جامعه و آینده‌سازان کشور است، افزود: روز سوم خرداد یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران و یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری نظم امنیت جان خود را از دست می‌دهند و همه دستگاه‌ها به ویژه مردم باید با رعایت نظم و قانون در این حوزه با ما همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha