• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1400030201221
  • خبرنگار : 71498

انتشار جداول خاموشی امروز شوخی ای بیش نبود؟

انتشار جداول خاموشی امروز شوخی ای بیش نبود؟

امروز جداول خاموشی درحالی منتشر شد که به گفته مشترکان هیچگونه تطابقی با آنچه اتفاق می افتد نداشته است و عملا آنها سردرگم هستند و ظاهرا صنعت برق همچنان طبق روال سابق خود پیش رفته و با این حال باز هم تقاضای همکاری از مردم دارد.

به گزارش ایسنا، پس از چند روز خاموشی سرانجام صبح امروز جداول خاموشی پایتخت منتشر شد که آن هم هیچ تطابقی با واقعیت ندارد و مردم همچنان بی اطلاع هستند و این مساله موجب نارضایتی آن ها شده، چرا که به دلیل اهمیت برق در زندگی افراد بسیاری از کارهای روزمره تحت شعاع قرار گرفته، در حالی که  کوچکترین حق هر فرد اطلاع از وقوع زمان خاموشی است.

متاسفانه در این شرایط پیگیری های ایسنا از مسوولان صنعت برق تنها به صحبت با ابوذر صالحی - مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر ختم شد که اعلام کرده ساعت ۹ صبح امروز به شرکت های توزیع تاکید شد که جداول خاموشی را صادقانه اعلام کنند و از مردم خواهش می کنیم که امروز را نیز تحمل کنند.

به گفته وی از فردا داده های واقعی در سایت شرکت های توزیع بارگذاری و سرورهای سامانه "برق من" نیز ظرف ۱۲ ساعت آینده اضافه می شود و به راحتی خاموشی برنامه ریزی شده احتمالی و هم خاموشی های اطراف مشترک را اعلام می کنیم البته اگر مردم نیز با ما همکاری داشته باشند می توانیم با کمترین خاموشی از این شرایط عبور کنیم.

صالحی با تاکید بر اینکه واقف بر این هستیم که در شرایط کرونا، امتحانات و گرمای هوا برق نیاز اساسی مشترکان است، تصریح کرد: با همکاری متقابل می توانیم از این شرایط عبور کنیم و ما معتقد هستیم که اطلاع رسانی درستی به مردم داشته باشیم تا بتوانیم با کمترین تنش از این شرایط عبور کنیم.

علی رغم اینکه طی هفته های گذشته هشدارها در مورد تامین برق افزایش یافته بود و در صحبت های مسوولان صدای خاموشی شنیده می شد اما گویا غافلگیری اینبار نصیب وزارت نیرو شده و تا بازگشت به شرایط عادی مسیر طولانی وجود دارد و باز هم بار سنگین مسوولیت بر دوش مردم افتاد!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۳:۲۶

جمع کنید بابا این مسخره بازی ها رو؛ کشاورزی رو جمع کنن مشکل کم آبی رفع میشه کلی از شهرها و روستاهای کشور آب آشامیدنی و حتی لوله کشی ندارند ؛ بعد ۷۰ ٪ آب صرف کشاورزی میشه یا آب رو به کشورهای دیگه صادر میکنند نبود مدیریت درست و اصولی در ایران باعث هر قحطی و بی آبی و خشکسالی در ایران میشه .اگر مدیریت اصولی داشتیم هیچ وقت به اینجا نمیرسیدیم، ایران غنی از منابع طبیعی است متاسفانه دست افراد سود جو افتاده .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۷:۰۸

عربستان در صحرا داره کشاورزی می کنه کشاورزی غیراصولی و سنتی باید جمع بشه چه سکوتی بر جهان حاکم میشد اگر هر کس به اندازه دانش خود سخن می گفت ...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۳:۳۸

سلام از مهرشهر چمن ۲ پیغام می دهم برق این منطقه یک هفته است روزی دو ساعت بدون بدون اطلاع رسانی قطع می شود و تلفن۱۲۱ هم فقط بوق اشغال می زند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۰۲

چرا الکی میگین زمان بندی کردید در صورتی که روزی ۲ بار برق قطع میشه پس وسایل برقی که در حال کار کردن هستن چی میشه این چه وضعیه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۰۴

دیروز برق محله شهر زیبا ۸ساعت قطع بود!!! ۷ ساعت مداوم و یک ساعت جداگانه!!!!! و امروز هم مجدد قطع شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۲۰

👍🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۱۵

واقعا مایه تاسف برای مسولین که با وجود این همه ماینر که در حال استخراج بیت کوین هستن برق مصارف خانگی و مراکز درمانی و صنعتی را قطع می کنه تا این مزارع ماینر چینی خدای نکرده بدون برق نباشه حتی نمی تونن یه زمانبندی که خودشون اعلام کردن رو پیاده کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۴۱

امروز امتحان داشتم به لطف شما مردود شدم رفت دستتون درد نکنه خیلی هزینه کرده بودم ولی نا بودم کردید

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۴۳

سلام ، متاسفانه سامانه 121 اصلا پاسخگو نیست...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۶:۵۳

سلام بابا به فکر ما هم باشید حالا اگه فقط برق قطع می شد اشکالی نداشت آخه اینترنت ها هم قطع میشه اون هم در ایام امتحانات لطفا به فکر باشید

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۹:۰۰

سلام روزی دوبارقطی برق نوبره ولا لوازم خانگی ماهم که به جهنم مردم برای شماهیچ ارزشی ندارند متاسفانه