• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1400030201428
  • خبرنگار : 71498

جدول خاموشی های احتمالی عصرگاهی برق پایتخت (جدید)

جدول خاموشی های احتمالی عصرگاهی برق پایتخت (جدید)

جدول (جدید) خاموشی های احتمالی عصرگاهی برق پایتخت در تاریخ یکشنبه؛ ۲ خردادماه منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می رساند تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نمی باشد در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. خواهشمند است با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنید.

جدول خاموشی های احتمالی عصرگاهی تهران بزرگ در این لینک قابل مشاهده است.

اخطار مجدد به پرمصرف ها! امروز هم انشعاب ۲۲ مشترک بزرگ اداری پایتخت، قطع شد

همزمان با افزایش کم سابقه بار شبکه توزیع برق پایتخت و به دنبال اخطارهای داده شده به دستگاه های اجرایی، امروز برق ۲۲ مشترک بزرگ اداری در تهران که مصرف برق خود را طبق دستورالعمل های ابلاغی کاهش نداده بودند، قطع شد.

طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به این که در دو روز گذشته مصرف برق در سطح کشور و پایتخت افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و به دنبال هشدارهای مکرر به ادارات و دستگاه های اجرایی مبنی بر ضرورت کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف برق نسبت به زمان مشابه سال گذشته، امروز هم اشتراک ۲۲ اداره بزرگ پرمصرف در تهران قطع شد.

حمیدرضا منصوری اضافه کرد:  روز گذشته نیز برق یک وزارت خانه و سه دستگاه اجرایی بزرگ تهران قطع شد و با ادامه شرایط فعلی، در صورت عدم همراهی مشترکان اداری بدون کوچکترین اغماضی برق پرمصرف ها قطع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۱

سنگ تموم گذاشتید برای ملت امروز سه بار برق رفته فقط نهایت ۶ ساعت برق داشتیم.تو چه قرنی داریم زندگی میکنیم؟عصر حجر؟؟؟؟؟؟؟وسایل برقی خونه ها از بین بره کی پاسخگو هست؟؟؟؟با این قیمتا....فقط تا پول برق ریخته نشه فرداش اخطاریه قطع برق میاد.الان ما چطوری میتونیم اخطاریه بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۷

امروز ۳بار برق قطع شده. ۹ تا ۱۱:۳۰. ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و دوباره از 18:30. باید به زندگی قبل از اختراع برق برگردیم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۷

دروغه برق ما امروز دو مرتبه رفت یه بار ظهر یه بار هم بعد از ظهر

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۸

والا الان ساعت ۱۹ هست و همچنان برق قطع هستش.تو‌هیج‌حای این جدول ساعت‌ ۱۹ ذکر نشده! جالب اینجاست که امروز دفعه دوم هست که برق‌رفته!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۹:۲۹

امروز سه بار برق ما قطع شد.در منطقه توحید ساکنیم.این دقیقا زندگی تو شرایط جنگیه .