• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400030201545
  • خبرنگار : 50444

نماینده بجنورد:

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم رفع شود

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم رفع شود

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات زلزله و سیل چند روز قبل از آن با هم احصا و رفع شود.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات و پاسخ بحران استان که در بخشداری جلگه سنخواست برای رسیدگی به مشکلات مردم روستاهای خراسان شمالی متاثر از زلزله برگزار شد اظهار کرد: پیش از زلزله 27 اردیبهشت ماه، سیل در این مناطق جاری شد که خساراتی به زیرساخت‌ها وارد کرد.

وی افزود: هم اکنون 47 روستا درگیر خسارت‌های زلزله هستند که بخشی از آن خسارات به خاطر جاری شدن سیل پیش از وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری است.

تسریع در رفع مشکلات زلزله‌زدگان دو بار در مجلس مطرح شد

وی با بیان اینکه خسارات سیل و زلزله در استان با هم رفع شود گفت: برای پیگیری مشکلات مردم ناشی از سیل و زلزله در این مناطق، یک بار رئیس مجلس و بار دیگر شخصاً موضوع را در صحن علنی مطرح کردیم تا خدمات دهی به مردم ادامه یابد.

وحیدی با تقدیر از مسئولان که به فاصله کمی از وقوع زمین لرزه در مناطق خسارت دیده حاضر شدند، اظهار کرد: باید تا زمان عبور از وضعیت اضطراری در کنار مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در ارائه اطلاعات، خست به خرج نداده و براساس شرایط مندرج اقدام کنند، گفت: از آنجایی که منازل روستایی استان بیمه است، شرکت بیمه گر اعلام آمادگی کرده تا تسهیلات بلاعوض را به مردم خسارت دیده پرداخت کند.

نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شرایطی فراهم شود تا مردمی که پیش از زمین لرزه از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده کرده‌اند اما منازل آن‌ها دچار آسیب شده است باز هم بتوانند آز آن بهره مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha