• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400030201558
  • منبع : نمایندگی سمنان

جذب هیات علمی رشته طب اورژانس در علوم پزشکی سمنان

جذب هیات علمی رشته طب اورژانس در علوم پزشکی سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 17 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 17 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی وبستری شدن بیست بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 26 هزار و 777 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  و از 29 لغایت 30 اردیبهشت‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، و با دریافت پاسخ موارد مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه این دانشگاه به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 313 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: همچنین علاوه بر این 20 هزار و 464 بیمار نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.

جذب هیات علمی رشته طب اورژانس در علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به پنج هزار و 365 نفر رسید.

وی همچنین از اعلان فراخوان جذب هیات علمی رشته طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد و گفت: با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به عضو هیات علمی در رشته طب اورژانس از متقاضیان (متخصصین طب اورژانس) که شرایط هیات علمی را دارند در خواست می شود از طریق سایت dme.semums.ac.ir  در قسمت تقاضای عضو هیات علمی ثبت نام نموده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

وی همچنین از برگزاری چندین کنفرانس علمی طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: کنفرانس های بیماری های کلیوی کودکان و کووید-19 هفتم، پاپ اسمیر و ضایعات پیش بدخیم سرویکس شانزدهم، سرطان دهان و عوارض دهانی شیمی درمانی و رادیوتراپی بیست و ششم و ایمنی بیمار بیست و نهم اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

وی اضافه کرد: سخنرانان این کنفرانس ها دکتر مژگان مظاهری، دکتر بنفشه درمنش، دکتر انوش آذرفر، دکتر فاطمه قانع شعرباف، دکتر الهام صفاریه، دکتر سیده ریحانه یوسفی، دکتر آزاده یوسف نژاد، دکتر فهیمه نخستین، دکتر مریم جلیلی صدرآباد، دکتر فرحناز قهرمانفرد، دکتر محسن سلیمانی، طاهره وفائی نژاد و سیده فاطمه نبوی چاشمی بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha