• یکشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400030201561
  • منبع : فدراسیون جودو

سولوویچیک: جودو باید از مسائل غیر ورزشی دور باشد/ میراسماعیلی: به دنبال راهکار حل مشکل هستیم

سولوویچیک: جودو باید از مسائل غیر ورزشی دور باشد/ میراسماعیلی: به دنبال راهکار حل مشکل هستیم

نایب رییس فدراسیون جهانی جودو در دیدار با رییس فدراسیون جودوی ایران تاکید کرد: جودو رشته‌ای است که باید به دور از هر گونه مسائل غیر ورزشی باشد.

به گزارش ایسنا، سرگی سولوویچیک، نایب رییس فدراسیون جهانی جودو و رییس کنفدراسیون جودوی قاره اروپا با حضور در فدراسیون جودو و در دیدار با آرش میراسماعیلی، گفت: خوشحالم که به ایران سفر کرده‌ام، این اولین‌بار است که به تهران آمده‌ام. در این ملاقات خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم، جودوکاران و قهرمانان جودوی ایران را دیدم. هم چنین دوست خوبم، آرش میراسماعیلی از قهرمانان خوب ایران و دنیا که در روسیه و خیلی از کشورهای مختلف او را می‌شناسند را ملاقات کردم. من در کنار دیدار شما و خانواده بزرگ جودو ایران، قرار است به کار اقتصادی‌ام سرکشی کنم.

وی افزود: امروز حس خوبی دارم و فکر می کنم به خانه خودم آمده ام. علاقه مند هستم که در این میان رابطه فدراسیون جودو ایران و روسیه خیلی بهتر شود. مردمان روسیه و ایران شباهت‌های زیادی به هم دارند. هر دو ملت در گذشته برای کشور و ملت خودشان جنگیده اند و ایرانی‌ها مردمان خوب و قدرتمندی هستند.

نایب رییس فدراسیون جهانی جودو خاطرنشان، کرد: ما دوست داریم جودو در دنیا گسترش پیدا کند و با همه کشورهای دنیا همکاری داشته باشیم.

رییس کنفدراسیون جودو قاره اروپا، گفت: جودو یعنی احترام، جودو یعنی مربی، جودو یعنی همسایه، جودو یعنی دوست و ورزشکار و به نظرم جودو یک ورزش به دور از هر مسائل غیر ورزشی باید باشد، ما در جودو به احترام نیاز داریم و باید به این رشته احترام بگذاریم.


در پایان جلسه آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو، نیز گفت: اولین‌بار است که یک مقام رسمی فدراسیون جهانی جودو در ایران حضور پیدا می‌کند. ما طی جلسات امروز و فردا صحبت‌های خوبی داشته و خواهیم داشت. سرگی سولوویچیک از دوستان خوب من است. به نوعی ما سعی می‌کنیم از شرایط موجود و ظرفیت‌هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

میراسماعیلی در پایان، خاطرنشان کرد: بنده یک ماه پیش نیز دیدار رسمی با رییس فدراسیون جهانی جودو داشتم. برای حل مشکل به‌وجود آمده تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و این حق قانونی ماست. این نفرات رابط‌های بسیار خوبی می‌توانند باشند تا بتوانیم به یک راهکاری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۱۹:۱۱

اینها رو باید به ویزر رییس فدراسیون جهانی گوشزد کرد که با تحریک چند ایرانی ، نودهزار جودوکار رو تعلیق کرده است .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۲ ۲۲:۴۰

متوجه نشدم آقای ویزر از شکایت میراسماعیلی ترسید و آقای سرگی به ایران آمد ؟ چرا واقعیت را نمیگید . که ایشان برا بزینس شخصی اینجاست