• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400030301766
  • خبرنگار : 50416

آغاز عملیات ایجاد سرپوش برای کانال محله پشت ناسیونال ملایر

آغاز عملیات ایجاد سرپوش برای کانال محله پشت ناسیونال ملایر

ایسنا/همدان شهردار ملایر از آغاز عملیات ایجاد سرپوش برای کانال محله پشت ناسیونال ملایر و مرحله کف سازی خبر داد.

حسین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، به آغاز کار پروژه تکمیل سرپوش کانال محله پشت ناسیونال ملایر اشاره و اظهار کرد: بیش از یک ماه است که پیمانکار، کار خود را آغاز کرده و تاکنون خاک‌برداری و لجن برداری ۲۰۰ متر ابتدای انجام شده و در مرحله کف سازی کانال است.

وی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی قبلاً اقداماتی برای ایجاد سرپوش کانال انجام داده است، گفت: کف کانال نیاز به اصلاح و بازسازی دارد و پس از آن باید دیوارچینی انجام و سرپوش ایجاد شود و با توجه به اعتبارات شهرداری، فعلاً بخشی از کانال که در منطقه بافت مسکونی قرار گرفته را تکمیل می کنیم و در صورت تأمین اعتبار برای ایجاد سرپوش ادامه کانال که به اراضی کشاورزی می رسد، اقدام خواهیم کرد.

بابایی یادآور شد: برآورد شهرداری برای تکمیل پروژه سرپوش کانال پشت ناسیونال، آسفالت کوچه ها و جدول کشی آنها ۱۵ میلیارد تومان است و شهرداری تاکنون یک میلیارد تومان به منظور جدول کشی و آسفالت یکی از کوچه ها و نیز خرید بلوک ها هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا، کانال محله پشت ناسیونال ملایر پس از گذشت بیش از ۳۰ سال و گرفتن جان دو کودک به علت سقوط در آن، پوشیده نشده و مشکلات بسیاری از جمله بوی تعفن ناشی از انباشت زباله در کانال، جمع شدن حشرات، آبگرفتگی مغازه ها و خانه های اطراف و نیز سقوط چند ماشین سواری و باری را برای اهالی این محله به وجود آورده است.

به گفته شهردار ملایر در تاریخ ۳۰ ام دی ماه سال ۹۹، علاوه بر عدم تأمین اعتبار مورد نیاز، سردی هوا و تعطیلی معادن سنگ سبب خوابیدن پروژه شده و قرار بود به محض گرم تر شدن هوا شهرداری با توجه به اعتبارات موجود برای تکمیل سرپوش ۲۰۰ متر ابتدای کانال اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha