• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400030301989
  • خبرنگار : 50034

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

توزیع بیش از ۱۰۱ هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران همدان

توزیع بیش از ۱۰۱ هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران همدان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از صدور ۷۶۷ هزار و ۷۰۰ بارنامه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۲ میلیون تن کالا در استان همدان جابه‌جا شده که نسبت به سال گذشته افزایش تناژ داشته است.

صفر صادقی‌راد دوشنبه ۳ خرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری هیچ مشکلی در زمینه حمل کالاهای اساسی و سیمان در استان همدان وجود ندارد به طوریکه در سال جاری ۵.۵ درصد افزایش در صدور بارنامه داشتیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۱۰۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۰ شرکت مسافربری وجود دارد، اظهار کرد: ۶۶ هزار تن چغندرقند به کارخانه قند همدان منتقل شده که استان همدان بالاترین تناژ حمل چغندرقند را بعد از شهرستان شوش به خود اختصاص داده است.

صادقی‌راد با تأکید بر اینکه در زمینه حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی کشور به استان همدان مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: امسال یکی از سال هایی بوده که حتی یک روز هم تأخیر در انتقال نهاده‌های دامی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵ دستگاه ثبت تخلفات و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است، ادامه داد: ۱۰ دستگاه هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

صادقی‌راد با بیان اینکه ۲۸ دوربین نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان وجود دارد، یادآور شد: ۷۴ دستگاه ترددشمار و دو دستگاه توزین در حال حرکت در جاده‌های استان وجود دارد که به زودی دو دستگاه توزین درحال حرکت نیز نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین و توزیع لاستیک وجود ندارد، افزود: از نیمه دوم اسفند سال گذشته لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی در سامانه راهداری بارگذاری نمی‌شود و لاستیک با ارز نیمایی در سامانه کالا وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در استان همدان ۱۰۱ هزار و ۴۸۶ حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران و وسایل سنگین و مسافری توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha