• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400030302233
  • خبرنگار : 30054

چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان حرارتی

لیوان های حرارتی که به لیوان های جادویی معروف هستند لیوان هایی هستند که در ساخت آنها از تکنولوژی ویژه ای استفاده شده و دارای ویژگی منحصر به فردی هستند که آن را از بقیه لیوان و ماگ ها متمایز میکند. لیوان حرارتی مشکی رنگ و ساده است و هیچ طرح خاصی ندارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام عکسچاپ، اما چرا به آن جادویی میگویند ؟ هنگامی که مایعی داغ هم چون چای یا نسکافه را داخل آن بریزید ، لیوان تغییر رنگ داده و طرحی از زیر آن نمایان میشود ولی در حالت سرد لیوان کاملا به رنگ مشکی است .چاپ لیوان حرارتی با چاپ عکس روی ماگ ساده کاملا متفاوت است.

یکی از روش های رایج و مقرون به صرفه چاپ روی لیوان حرارتی ، روش سابلیمیشن است. ابتدا طرح دلخواه شما توسط جوهر های مخصوصی برروی کاعذ های مخصوص این چاپ قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه چاپ ماگ طرح اختصاصی شما به لیوان منتقل می شود و پس از گذشت مدت زمانی که حرارت می بیند طرح به صورت کامل به ماگ منتقل می شود که از ویژگی های این روش این است که این رنگ به خورد لعاب سرامیکی لیوان می رود و دوام و ماندگاری بالایی به طرح شما روی لیوان می بخشد.

چاپ روی ماگ سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد. قیمت چاپ روی لیوان سرامیکی به دلیل پایین تر بودن هزینه اولیه خود ماگ از سایر لیوان های سابلیمیشن قابل چاپ پایین تر است. کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد ، و نوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.

چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.ما همواره دوست داریم به عزیزان و افرادی که در زندگی ما نقش پررنگی رادارند هدیه ای خاص و متمایز بدهیم . لیوان جادویی به دلیل این خاصیت و مشخص نبودن تصویر آن در حالت معمول ، می تواند گزینه جذاب و غافلگیر کننده ای باشد.گاهی اوقات بهتر است برای خارج شدن از حالت روزمرگی زندگی و انتقال حال خوب به خودمان و دیگران از وسایلی استفاده کنیم که تنوع در زندگیمان ایجاد می کندد.یکی از این موارد ایجاد تغییر در وسایل مورد استفده در محیط کار است.

همه ما روزانه از لیوان برای نوشیدن آب و چای استفاده میکنیم پس با وجود این موضوع میتوانیم اولین تغییر را در لیوان شخصیمان در محل کار ایجاد کنیم.داشتن لیوان یا ماگ با رنگبندی متنوع میتواند حس خوبی به هنگام نوشیدن چای و آب به ما دهد.همچنین استفاده از لیوان حرارتی و انتخاب طرح دلخواهمان جهت چاپ روی لیوان نیز میتواند لیوان ما را از سایرین متمایز نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۱

بسیار عالی