• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400030403111
  • خبرنگار : 50012

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد

پرداخت مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی، با اعمال تغییرات جدید در روزهای آینده

پرداخت مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی، با اعمال تغییرات جدید در روزهای آینده

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: مستمری مددجویان بهزیستی استان در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

فرگل صحاف در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دلایل تاخیر به وجود آمده در پرداخت مستمری و کمک معیشتی افراد تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: تاخیر به وجود آمده به دلیل اعمال افزایش مستمری این عزیزان بوده است.

وی بیان کرد: همچنین تا به الان مستمری و کمک معیشتی این افراد به صورت جداگانه به حساب آن‌ها واریز می شد که بعد از این، تمام واریزی ها به صورت یکجا خواهد بود و چون ساماندهی این امور اندکی زمان بر است، تاخیر در واریزی های این ماه به همین دلایل است.

وی افزود: مبالغ مستمری تمامی مددجویان سازمان بهزیستی، به تعداد بُعد خانوار تغییر یافته و دیگر مستمری اول و تبصره 14 وجود نخواهد داشت، و تمامی مبالغ برای تمامی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی یکسان و به عنوان مستمری به تعداد بُعد خانوار واریز خواهد شد.

براساس این گزارش؛ با توجه به درخواست‌های مکرر خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی مبنی بر پیگیری عدم واریز مستمری اردیبهشت ماه این گروه، مدیرکل بهزیستی استان در این راستا، توضیحات لازم را جهت تنویر افکار جامعه هدف ارائه داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۰

الان یکسال هست ثبت نام کردم و گفتن حساب باز کن ولی مستمری نمیریزن و میگن باید تهران بریزه. کسی جوابگو نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۱

سلام .خانم ورگل. مسئولین بهزیستی یه لحظه خودتون را جای اون معلول نیازمند و فقیر که از روی ناچاری روی ویلچر نشسته تصور کنید .حتی تصور کردنش هم سخته بعد این مستمری کم را هم دیر واریز میکنید؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۵

سلام شما و مسولین و مقامات فقط حرف میزنید عمل نمیکنید ...چرا باید یه معلول در این گرانی و کرونا با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری زنده مانی کنه ؟ وجدان تون کجاست ؟ شبها چطور با وجدان راحت میخوابید؟ با این که می دانید مددجویان بهزیستی اکثرا معلول نیازمندند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۸

سلام .کدوم تنویر افکار جامعه هدف ؟ مگه نمیدونید جامعه هدف چه کسانی هستند؟ یه عده معلول بدبخت و زن بی سرپرست نیازمند ....واقعا تا چه وقت میخواهید معلولین را مسخره کنید ؟ کم کاری و عدم مدیریت مسولین بهزیستی را توجیه کنید!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۵

سلام خانم ورگل ...علت تاخیر واریز مستمری مددجویان بهزیستی فقط جیبهای گشاد مسولین بهزیستی هست نه افزایش چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی یه عده اون بالا مفت میخورند یه عده معلول بیچاره هم این پایین مفت می میرند از فقر و معلولیت و کرونا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۹

سلام تا چه وقت می خواهید به معلولین بهزیستی توهین کنید؟! با این حرفهاتون ..مردم را احمق فرض میکنید با این تورم نجومی الان با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مگه میشه زندگی کرد ؟! حقوق خودتون چند ده میلیونیه .سیر از گرسنه خبر نداره برای همین .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۳

سلام خدا شما مسولین بهزیستی را هم به حال و روز ما معلولین نشسته روی ویلچر بندازه ...در شرایط ما قرار بگیرید بعد با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری ‌ اون هم دیر واریز بشه ..زندگی کنید در این تورم و کرونا تا بفهمید یه معلول نیازمند یعنی چه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۸

سلام عدم واریز مستمری ناچیز مددجویان بهزبستی ناشی از عدم مدیریت درست مسولین بهزیستی هست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۴

سلام.من یه بیمار دیالیزی هستم و مستاجرم ..با این مستمری کم نمیتوانم زندگی کنم همین مستمری کم را هم دیر واریز میکنید اصلا چیزی به اسم وجدان در مسئولین هست ؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۶

سلام ..همچین میگه علت دیر واریز شدن افزایش مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی هست که هر کی ندونه فکر میکنه الان مثلا مستمری مددجویان بهزیستی در ماه چقدر شده ؟ ۳۵۰ هزار تومن در این خط فقر چند میلیونی و کرونا شرم اوره