• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400030403165
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

موبد زرتشتیان اصفهان:

زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری دارند

زرتشتیان در انتخابات مشارکت حداکثری دارند

ایسنا/اصفهان موبد زرتشتیان اصفهان گفت: هر جا بدانیم که پای آبرو، استقلال و سرافرازی ایران در میان است در صف اول خواهیم بود و در انتخابات پیش رو نیز زرتشتیان مشارکت حداکثری خواهند داشت تا سرنوشت ایران زمین را به نیکی رقم بزنیم.

بهزاد نیک دین در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم و اقلیت‌های دینی در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: در وهله اول به روان پاک همه شهدای ایران درود می فرستیم که جان پاک خود را برای اعتلا و حفظ سرزمین ایران فدا کردند و امروز جای همه این شهیدان خالی است. امیدواریم کسانی که به شورای اسلامی شهرها ورود پیدا می کنند و کسی که رئیس جمهور می‌شود خون این شهیدان را پاس بدارند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از وعده‌های توخالی پرهیز کنند، گفت: در ادوار مختلف انتخابات برخی از کاندیداها وعده‌هایی دادند که پس از انتخاب شدن در آن سمت به این وعده‌ها عمل نکردند و تنها باعث بی‌اعتمادی مردم به امور کشور شدند. امروز با عملکرد اشتباه همین افراد تعداد کوخ نشینان بیشتر و کاخ نشینان فزونی یافته اند که این امر به وضوح قابل مشاهده است.

خادم آتشکده زرتشتیان اصفهان، گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید از ابتدا بداند که چه وعده‌هایی می‌دهد و اگر به مردم قول و وعده‌ای داد باید به آن عمل کند. امروز اولویت اصلی کشور بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای معیشت مردم است. نباید همه مشکلات را به گردن بیگانگان بیندازیم، چراکه اختلاس، فساد و گرانی ها ربطی به بیگانگان ندارد و تنها به مدیریت ضعیف مسئولان بر می‌گردد.

نیک دین با بیان اینکه زرتشتیان همواره به چیزی جز اعتلا و آبادانی سرزمین اهورایی ایران نیندیشیده‌اند، تصریح کرد: هر جا بدانیم که پای آبرو، استقلال و سرافرازی ایران در میان است در صف اول خواهیم بود و در انتخابات پیش رو نیز زرتشتیان مشارکت حداکثری خواهند داشت تا سرنوشت ایران زمین را به نیکی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مردم با چشمانی باز و عقلانی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند. انتخابات سرنوشت ایران را رقم می‌زند و کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات مردد هستند چشم و دل خود را باز کنند و در انتخابات حضوری آگاهانه داشته باشند.

موبد زرتشتیان اصفهان، خاطرنشان کرد: مردم امروز مشکلات زیادی دارند به طوری که نسبت به اصلاح برخی امور ناامید شده‌اند. رئیس جمهور منتخب باید پرده ناامیدی را از چشمان مردم کنار بزند و نور امید بر دل آنان بتاباند. حرف دلمان باید با عملمان یکی باشد و همه، جا دارد نیت خود را صاف کنیم و کاندیداها نیز باید به این مهم توجه ویژه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha