• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400030403484
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

بیانیه پرسپولیس درباره حادثه اصفهان

بیانیه پرسپولیس درباره حادثه اصفهان

باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی رخ داده در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در  اصفهان رقم خورد را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است: «به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و هم‌چنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.» 

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: «باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صد درصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین‌المللی مخدوش می‌کند.»

بیانیه پرسپولیس این طور پایان می‌یابد: «تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسوولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و هم‌چنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۳

اشکالی نداره اگه فدراسیون نمیتونه ما هوادارها میتونیم امنیت تیممون رو تامین کنیم و افراد خاطی رو تادیب!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۶

باید حداقال ۶ امتیاز از سپاهان کسر شود و میزبانی دو فصل ازآنها گرفته شود چون همه ما میدونیم که این حمله‌کننده‌ها طرفداران سپاهان بودن ولا غیر

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۰

ایشالا تهران از خجالتتون درمیان ، نه اینکه بخواهیم خط و نشون واسه اوباش گری بکشیم ، ما قرمزها فقط تو مستطیل سبز جواب دندون شکن میدیم ، ایشالا تهران می‌بینمتون ، چه این لیگ چه لیگ بعدی چه حذفی چه هر بازی که به ما بخورید ، اونوقت ما می‌مونیم و شما و یه توپ گرد ! خلاصه یه طوری میشه دیگه ...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۹

از کجا معلوم کار طرفدار های خودتون نباشه چرا انقدر حقیر به دنبال قهرمانی هستین

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۱

عشق فقط پرسپولیس

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۲:۰۴

خودتون تو اصفهان افراد را اجیر می‌کنید که مثلا بگید اصفهانی‌ها اینجورند. نخیر باید به عرض تون برسونم آنقدر وضعیت معیشتی مردم به هم ریخته اون هم بعد از تعطیلی های کرونا که مردم به فکر دیدن فوتبال نیستند چه برسه به این که نارنجک بزنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۲:۲۱

یعنی واقعا باید برای این فدراسیون و کمیته به ظاهر انضباطی تاسف خورد که برای تیمی که در بحث بازی های بین المللی مایع اقتدار و افتخار فوتبال کشورمان هست بجای تقدیر به ناحق محکوم شود و دل میلیون ها هوادار شکسته شود.

avatar

باید با این اوباش که روز روشن به اتوبوس حامل ورزشکاران با نارنجک و گاز اشک آور و سنگ حمله میکنند و جان ده ها جوان را تهدید میکنند باید برخورد جدی بشود ما مردم ایران در مرحله اول از پلیس امنیت و سازمان اطلاعات و بعد از قوه قضائیه تقاضای اشد مجازات را داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۳

زنده باد پرسپولیس کبیر❤❤❤❤❤

avatar

عشقم پرسپولیس. فاتح تمام جام ها