• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400030503859
  • خبرنگار : 50006

فرماندار شهرستان اهر خبر داد

پلمب ۶ واحد نانوایی متخلف در اهر

پلمب ۶ واحد نانوایی متخلف در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر از پلمب شش واحد نانوایی به دلیل تخلف گران‌فروشی، کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر ضمن تاکید بر بازرسی‌های مداوم برای رسیدگی به تخلفات و نحوه توزیع نان از سوی نانوایان در این شهرستان، گفت: با بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۳۸ واحد نانوایی متخلف شناسایی و برای آن‌ها بیش از ۳۱ میلیون ریال و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی همچنین از پیگیر برای افزایش سهمیه آرد شهرستان اهر از طریق اداره کل غله و امور بازرگانی استان خبر داد. 

خدابخش در ادامه با اشاره به قطعی های مداوم و بی برنامه برق خصوصا در واحدهای نانوایی، گفت: در این چند روز اخیرعمده دلایل ازدحام  و مشکلات پیش آمده در نانوایی‌ها و ناهماهنگی در زمان پخت و پز نان قطعی‌های بی‌برنامه برق است که امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود.

وی افزود: هیچ نانوایی حق فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای را ندارد و سهمیه آرد نانوایان طبق برنامه به نانوایان سطح شهر توزیع می‌شود و در این راستا هر واحد نانوایی که بخواهد خودسرانه نسبت به فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای خود به صورت غیر قانونی اقدام کند، برخورد قانونی شده و آرد کشف شده برای پخت و پز و تأمین نان مردم به دیگر نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

خدابخش در ادامه به میزان خسارت وارده از بارش تگرگ و سیل چند روز پیش در شهرستان اهر نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه این حادثه که در ۲۷ روستای این شهرستان اتفاق افتاد بیش از ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به دام ها،  مزارع کشاورزی، واحدهای مسکونی و راه ها و تاسیسات زیربنایی روستاها وارد کرده است.

وی خسارات وارد شده در این حادثه را شامل، تلف شدن ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین، تخریب ۶۰ کیلومتر راه عشایری، تخریب ۲ واحد دامی، آسیب ۵۰ درصدی به ۷ واحد مسکونی روستایی، مسدود شدن چندین حلقه چاه آب و غیره عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha