• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400030503941
  • خبرنگار : 71516

بعد از انداختن رای خود به صندوق

اسد: اظهارات غرب درباره انتخابات سوریه هیچ ارزشی ندارد

اسد: اظهارات غرب درباره انتخابات سوریه هیچ ارزشی ندارد

بشار اسد و همسرش امروز(چهارشنبه) رأی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه به صندوق انداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور و همسرش اسما اسد امروز(چهارشنبه) در شهر دوما در حومه دمشق رأی خود را به صندوق انداختند.

بشار اسد در سخنانی بعد از انداختن رأی خود به صندوق گفت: ما به اهالی شهر دوما به خاطر آزادی از تروریسم و بازگشت این شهر به آغوش وطن تبریک می‌گوییم.

وی گفت: تروریست‌ها طی اشغال دوما برای مخدوش کردن وجهه آن تلاش کردند اما بیشتر ساکنانش با دولت در ارتباط بودند. برخی از ساکنان دوما و غوطه در کنار ارتش سوریه جنگیدند و شهید دادند. انتخاب دوما برای شرکت در انتخابات تأکیدی بر این مسئله است که سوریه یک منطقه علیه منطقه دیگر و یک طایفه علیه طایفه دیگر نیست.

بشار اسد گفت: مسئله انتخابات و واکنش مردم تأکیدی است بر اینکه شهروندان سوری به صورت آزادانه و مستقل تصمیم می‌گیرند. مشارکت مردمی طی انتخابات برای پاسخ به اظهارات کشورهای غربی درباره آن کافی بود.

رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد: اظهارات کشورهای غربی درباره رد مشروعیت انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه برابر با صفر است و نظر آنها هیچ اهمیتی ندارد. او افزود: هیچ حنگ داخلی در کشور وجود ندارد.

وی گفت: آنچه در سوریه رخ داده جنگ داخلی آن طور که غرب ادعا می‌کند، نیست.

عبدالله سلوم عبدالله، دیگر نامزد این دور از انتخابات ریاست جمهوری سوریه نیز رای خود را در پارلمان سوریه به صندوق انداخت.

اخیرا انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در خارج از این کشور برگزار شد و سوری‌های مقیم خارج در آن شرکت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۸

همسر بشار اسد که سر لخته با این لباس زننده. چرا بچه های خوب امربه معروف و نهی از منکر و بقیه ارگان ها یک نصیحتی نمی کنند اگر مسلمانند حجاب اسلامی را رعایت کنند؟ والا وقتی زن رئیس جمهور بی حجاب هست و با لباس های مجلس عروسی در اذهان عمومی ظاهر می شود نیاز هست گشت ارشاد ابتدا تذکری مختصر دهد. آدم می مونه اینقدر شهید در سوریه دادیم داشتیم از این دفاع می کردیم؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۱۵:۲۵

حرفهای تفرقه افکنانه و فتنه انگیز نزن. ربطی نداره. قانون کشور ما حجاب الزامی هست. مال اونا نیست. همه و همه باید قانون رو در ایران رعایت کنند. جای هیچ گونه بحثی هم نیست. والسلام

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۴

شهیدان مدافعین حرم و ایران بوده اند نه اینا لباس زننده از ذهن شما شکل گرفته حاجی گرینوف

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۹

عالم وادم می دانند انتخابات سوریه از دوره اسد پدر فرمایشی و مسخره بوده و دولت سوریه از دیکتاتور ترین حکومتها بوده و مدلی مانند عراق صدام است .نمیدانیم چرا اینقدر شیفته این حکومت هستند مسولین ما.....

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۶ ۰۰:۳۸

والا این یا نمیدونه انتخابات ریاست جمهوری چیه یا نمی دونه رییس جمهور شدن ۸ سال بیشتر نیست یا نمیدونه اصلا رای چیست!!!!😅😅😅