• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400030503999
  • خبرنگار : 30077

در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛

جهاددانشگاهی و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

جهاددانشگاهی و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ایسنا/سمنان جهاددانشگاهی و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

حسن رهایی رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: جهاددانشگاهی و سازمان بسیج سازندگی دارای روحیه مشترک انقلابی و جهادی هستند و هم افزایی و تجمیع فعالیت های گزین در این دو نهاد بسیار ارزشمند و مفید است.

وی افزود: در راستای هم افزایی و تجمیع فعالیت ها، همکاری های مشترک در حوزه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه آموزش های تخصصی و مهارتی اشتغال محور، ادامه داد: اگر این هم افزایی در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام شود که نقش مهم و تأثیرگذاری خواهد داشت

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین گفت: با ظرفیت سازی های خوب و متنوع و مطلوب در حوزه اشتغال نوین، دانش بنیان و فناورانه، باید زمینه ایجاد فرصت های شغلی نو فراهم شود، جهاددانشگاهی در این حوزه آماده همکاری با نهادهای مختلف است.

رهایی اظهار کرد: در این حوزه سه مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان سمنان با هدف ظرفیت سازی برای فرصت های شغلی در حال ارائه خدمات است،  در سایر فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و رسانه ای نیز ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در این جلسه با تمجید فعالیت ها و خدمات مطلوب جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی است که با رویکرد و روحیه جهادی در کشور خدمت می کند.

مهدی کاشفی افزود: سازمان بسیج سازندگی از پتانسیل نیروی انسانی خوبی برخوردار است که در حوزه آموزش نیروی انسانی نیازمند کمک جهاددانشگاهی هستیم.

وی همچنین از فعالیت یک هزار و 56 گروه جهادی در استان سمنان خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال، آموزش و فعالیت های پژوهشی از ظرفیت های جهاددانشگاهی بهره خواهیم برد، جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی با دارا بودن روحیه جهادی مشترک و مضاعف، در حوزه های مختلف می توانند همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha