• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400030504033
  • خبرنگار : 50291

پس از سالها انتظار

کارخانه شیر وارنا ورامین مجددا شروع به کار کرد

کارخانه شیر وارنا ورامین مجددا شروع به کار کرد

ایسنا/تهران پس از سال ها انتظار و با دستور مستقیم رییس قوه قضائیه کارخانه شیر وارنا شهرستان ورامین احیا شد و مجددا شروع به کار کرد.

فلاحت مدیر عامل این کارخانه در آیین افتتاح مجدد خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۸۶ شرکت شیر وارنا تاسیس و از سال ۹۱ با فوت جناب آقای توکلی صاحب کارخانه، این واحد تولیدی رو به تعطیلی تدریجی رفت و سال ۹۷ کاملا تعطیل شد.

وی افزود: متاسفانه با ورشکستگی این کارخانه طلبکاران برای احیای طلب خود رو به خارج کردن دستگاه ها جهت فروش کردند که با اطلاع دستگاه قضایی و تدبیر مناسب این کار صورت نگرفت و در نهایت سال قبل با پیگیری آیت الله رئیسی و دستور به رئیس دادگستری استان تهران این کارخانه با توافق با طلبکاران مجددا راه اندازی شد.

وی شرایط فعلی کارخانه را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۵ نفر نیرو مشغول به کار و ۱۵ تن شیر برای تولید لبنیات روزانه در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک امیدواریم به تولید ۲۰۰ تن محصول لبنی برسیم و در این راستا بکارگیری هزار نفر بصورت مستقیم و دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم را داشته باشیم و طبق تعهد به دستگاه قضایی مقرر گردیده است به هیچ عنوان استخدام کارگر غیر بومی شهر ورامین نداشته باشیم؛ مگر اینکه نیروی متخصص آن در شهر ورامین وجود نداشته باشد.

حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم گفت: احیا مجدد کارخانه شیر وارنا در ماه خرداد توسط آیت الله رئیسی و دستگاه قضایی برای مردم این منطقه با توجه به خرداد پر حادثه آنها بشارتی بزرگ بود.

وی افزود: در حوزه کارهای اقتصادی کارهای موثری برداشته شده اما انتظارها بیشتر از این ها است و امیدواریم در تمام ارکان نظام مانند دستگاه قضا چنین اهتمامی وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از مجموعه دستگاه قضایی و ریاست دادگستری استان تهران در این زمینه اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا برند شهرستان ورامین بود و خیلی ها از قِبل آن ارتزاق می کردند ولی بنا به دلایلی تعطیل شد که  با حضور جهادی آیت الله رئیسی و پیگیری دستگاه قضایی استان تهران و تشکیل ۸۲ جلسه مصوب برای احیای کارخانه موجب گردید تا کارگران آن دوباره خوشحال و مسرور شوند و الحمدالله با صحبت های صورت گرفته این کارخانه به سمت حداکثر تولید پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha