• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400030504066
  • منبع : نمایندگی لرستان

فرماندار مرکز لرستان تاکید کرد:

راه‌اندازی پلیس ساختمان

راه‌اندازی پلیس ساختمان

ایسنا/لرستان فرماندار مرکز لرستان بر راه‌اندازی و فعالیت پلیس ساختمان توسط شهرداری‌ها برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد.

جعفر طولابی در جلسه شورای ادارای شهرستان خرم‌آباد که پنجم خرداد ماه برگزار شد، تاکید کرد: دو انتخابات مهم را در پیش داریم و باید شرایط برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به پدیده خشکسالی، افزود: پیامدهایی که این پدیده در بُعد خسارات کشاورزی و دامی به دنبال خواهد داشت زیاد است و در آینده هم در بحث آب شرب و آبیاری محصولات کشاورزی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

طولابی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم و آمادگی کافی را برای این شرایط داشته باشند تا مشلات به حداقل برسد.

فرماندار خرم‌آباد اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف باید برای مدیریت پدیده خشکسالی به متولیان کمک کنند و شراط به گونه‌ای باشد که مردم برای پرداخ خسارات امیدوار باشند.

وی در ادامه گفت: در فصل خشک قرار داریم که بحث آتش‌سوزی‌ها هست و نیاز است که دستگاه‌هایی اجرایی همکاری و مشارکت با ادارات مربوطه را داشته باشند.

طولابی به بحث ساخت و ساز غیرمجاز اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها باید پلیس ساختمان را راه‌اندازی کنند و شرکت‌های خدمات‌رسان، جهاد کشاورزی و همه دستگاه‌های مسئول باید در این زمیته ورود کنند و اقدامات لازم را داشته باشند.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به بحث پروژه‌های عمرانی، تاکید اشاره کرد: دستگاه‌هایی اجرایی باید با جدیت بیشتری پروژه‌ها را پیگیری کنند و با توجه به اینکه در فصل توزیع اعتبارات هستیم، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی در خصوص کرونا نیز گفت: محدودیت‌ها متناسب با شرایط شهرستان اعمال می‌شود و واکسیناسیون توسط مرکز بهداشت در حال اجراست و امید می‌رود مسئولان شبکه بهداشت و درمان با تدابیر لازم از جمعیت زیاد در هنگام واکسیناسیون جلوگیری کنند.

طولابی بیان کرد: بحث طرح شهید سلیمانی را داریم که آثار و خدمات خوبی در این رابطه انجام شده و امیدواریم این طرح تدام داشته باشد.

فرماندار خرم‌آباد در خصوص کنگره بزرگ شهدای لرستان اظهار کرد: این کنگره از سال قبل شروع شده و امسال هم دارد و انتظار می‌رود کمیته‌های شهرستانی فعالیت‌هایی متناسبی با مقام والای شهدای گرانقدر داشته باشند.

وی در پایان گفت: در حوزه تنظیم بازار دستگاه‌های مسول مراقبت و نظارت بیشتری در این ایام داشته باشند و تمهیدات لازم را بکار گیرند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha