• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400030504208
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

انجام بیش از ۹۰ درصد از خدمات گاز ایلام به صورت غیرحضوری

انجام بیش از ۹۰ درصد از خدمات گاز ایلام به صورت غیرحضوری

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت ۲۰۷ هزار و ۲۲۸ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده که ۱۸۷ هزارو ۴۶۸ خدمت به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و ۱۹ هزارو ۷۶۰ خدمت به صورت حضوری در این مجموعه، به آحاد مختلف جامعه شهری و روستایی و سایر مراجعین ارائه شده است.

«عباس شمس‌اللهی» با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است، اظهار کرد: طی نظرسنجی بیش از ۸۳ درصد خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری و الکترونیکی بوده‌است.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و غیره بوده است، گفت: علاوه بر خدمات غیرحضوری، بیش از ۱۹ هزارو ۷۶۰ خدمت حضوری نیز به جامعه هدف ارائه شده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات‌رسانی فعال است، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

شمس اللهی ادامه داد: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می کند.

شمس الهی خاطرنشان کرد: انجام خدمات بصورت غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین، سبب ایجاد رضایتمندی نیز برای این مجموعه می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سامانه مذکور ۱۴۲ خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات ، انتقاد، پیشنهاد ، پاسخ به استعلامات و غیره قابل انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha