• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400030504305
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون امور شعب بانک ملی ایران عنوان کرد:

آمادگی بانک ملی برای اعطای تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار در سال مانع‌زدایی

آمادگی بانک ملی برای اعطای تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار در سال مانع‌زدایی

ایسنا/سمنان معاون امور شعب بانک ملی ایران از آمادگی بانک ملی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل‌دار در سال مانع‌زدایی و پشتیبانی خبر داد.

حسن مونسان، در کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان لازمه تحقق شعار سال را همدلی و هماهنگی بیشتر دانست و اظهار کرد: متوسط مجاز اعطای تسهیلات به بخش اقتصادی ۸۰ درصد از مجموع کل تسهیلات است اما در استان سمنان بیش از ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی مربوط به حوزه اقتصادی و تولید و صنعت است.

مونسان با اشاره به لزوم کمک به تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران در سال جاری با هدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب برای کاهش موانع اداری در اعطای تسهیلات تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تامین نقدینگی واحدها برای تحقق شعار سال، اولویت بانک ملی است اضافه کرد: در همین راستا کمیته تخصصی رفع موانع تولید در بانک ملی ایران تشکیل شده و حدود اختیارات مدیران استانی بانک‌ ملی در تخصیص سرمایه ثابت و سرمایه گردش نیز افزایش یافته است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران گفت: انتظار می رود سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی به تمرکز حساب و هدایت منابع به بانک ملی باهدف افزایش همکاری دو سویه اقدام کنند.

همچنین علیرضا شریفی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار کرد: مخاطرات سرمایه گذاری و موانع تولید باهدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان باید به حداقل برسد.

وی ادامه داد: نگاه به تولید در استان سمنان باید کارآفرینی و تزریق به موقع منابع برای توسعه اقتصادی واحدهای صنعتی ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خواستار توجه بیشتر بانک ها به بخش تولید شد و گفت:اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان سمنان علاوه بر بخش سرمایه در گردش باید برای طرح های مولد و توسعه‌ای هم باشد.

وی با بیان اینکه سمنان از استان های تولیدی و صنعتی کشور به شمار می رود افزود: در بحث شاخص بهبود فضای کسب و کار ، سمنان از استان های پیش رو در کشور است.

شریفی زاده با بیان اینکه بانک ملی در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی در سال های گذشته خوب عمل کرده افزود: از بانک ملی انتظار می‌رود که این رویه مثبت را در سال جاری هم ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان به نگاه پدرانه ادارات و بانک های عامل برای رونق اقتصادی و اجرای طرح های توسعه‌ای نیاز دارند و با همدلی می توان برای گره گشایی از بخش صنعت اقدام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha