• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400030504413
  • خبرنگار : 71496

ارتش صهیونیستی به پلیس آمریکا شیوه‌های سرکوب سیاهپوستان را آموزش می‌دهد

ارتش صهیونیستی به پلیس آمریکا شیوه‌های سرکوب سیاهپوستان را آموزش می‌دهد

ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای پلیس آمریکا شیوه‌های سرکوب فلسطینی‌ها را جهت استفاده از آنها در مورد سیاه‌پوستان آموزش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سایت مجله آمریکایی "لفت وویس" در گزارشی تاکید کرد: ارتش صهیونیستی با آموزش شیوه‌های سرکوب خود درمورد فلسطینی‌ها به نیروهای پلیس آمریکا، به شکلی موثر به افزایش خشونت این نیروها علیه سیاه‌پوستان و مهاجران این کشور کمک می‌کند.

در این گزارش آمده است: جنبش فلسطین آزاد در خاورمیانه و جنبش زندگی سیاه‌پوستان در آمریکا دو تصویر مقابل یکدیگر نیستند، هر کدام از آنها پویایی خاص خود را دارند که ریشه در تاریخ منحصربه‌فرد گروه‌های تحت ظلمی دارد که آنها را هدایت می‌کنند. با این وجود کسی منکر این نکته نیست که این دو جنبش در بسیاری از مسایل مشترکاتی دارند، هر دو مبارزه ارتباط جدی با این واقعیت دارند که ارتش صهیونیستی حمایت گسترده‌ای از نهادهای پلیسی می‌کند که مردم را به شکل نامناسبی هدف قرار می‌دهند.

مجله لفت وویس در ادامه گزارش خود تاکید کرد، تاثیر ارتش صهیونیستی بر مراکز پلیس آمریکا به خوبی ثبت شده است، صدها تن از این نیروها از نقاط مختلف آمریکا به اراضی اشغالی سفر می‌کنند تا در آنجا با ارتش رژیم اشغالگر آموزش ببینند، علاوه بر این سربازان صهیونیستی هزاران تن دیگر از این نیروها را داخل خاک آمریکا آموزش می‌دهند. این برنامه‌ها هیچ کدام جدید نیستند، به عنوان مثال مرکز پلیس آتلانتا که احتمال کشتن سیاه‌پوستان توسط نیروهای آن ۱۱ برابر کشتن سفیدپوستان است، از سال ۱۹۹۲ آموزش‌هایی از سوی ارتش صهیونیستی دریافت کرده است.

همچنین در ادامه گزارش مذکور تاکید شد، پلیس آمریکا تمامی شیوه‌های سرکوبی را که صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها به کار می‌برند همانند کشتن غیرنظامیان، محروم کردن آنها از خدمات پزشکی، بازداشت کودکان، مقابله با اعتراضات و حمله به معترضان و هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران را انجام می‌دهد.

در پایان این گزارش نیز آمده است، تمامی اقدامات سربازان صهیونیستی در نقض حقوق فلسطینی‌ها در مراکز پلیس آمریکا نیز همان عوامل اصلی و اصول کار هستند و این به معنای آن است که میان دستگاه‌های سرکوب برای ظلم کردن به ملت‌ها و تلاش برای ساکت کردن مردمی که خواستار حقوق خود هستند با استفاده از خشونت، تهدید، حبس و ارتکاب جنایات ارتباط وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha