• چهارشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400030504425
  • خبرنگار : 71560

عباسی: برای تحول جدی در راستای اعتلای میهن راهی جز عبور از چپ و راست نیست

عباسی: برای تحول جدی در راستای اعتلای میهن راهی جز عبور از چپ و راست نیست

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:برای تحول جدی در راستای اعتلای میهن، راهی جز عبور از چپ و راست و نشاندن ایده ها و نیروهای جدید در سپهر سیاسی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی؛ در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‏ضمن عرض خداقوت به اعضای ⁧  شورای نگهبان ⁩ در راستای وظیفه دینی، در راستای حفظ انسجام عمومی و دفاع از جمهوریت نظام اسلامی که رکن اصلی اندیشه امامین انقلاب بوده و هست خود راملزم به بیان نکاتی خطاب به ملت ایران برای هرچه باشکوه تر و آگاهانه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو می بینم.

بایستی حرکت و اقدامی انقلابی و مؤثر مبتنی بر دستاوردهای علمی با «⁧ مدیریتی دانش بنیان ⁩» را آغاز کرد و هرچه زودتر، به برتری طبقه ویژه و ناکارآمدی مدیریتی پایان داد. با تصمیم شورای محترم نگهبان مسئولیت این مهم هم اکنون بر عهده 7 کاندیدای احراز صلاحیت شده است.

‏امید است کاندیداهای محترم در کنار حرکت سریع برای ⁧ بازگشت دولت به مردم ⁩، برای حل ریشه های اصلی بحران های کشور در مسائلی مانند؛ «تعارض منافع»، «عدم شفافیت»، «تزاحم قدرت»، «دیوانسالاری» و ... برنامه های خود را به مردم ارائه دهند تا بتوان به اصلاح حکمرانی در آینده نزدیک پرداخت.
‏⁧اصلاحی که با به صحنه آوردن تمامی ⁧ ظرفیت های نخبگانی ⁩ کشور بدون وابستگی به چپ و راست و البته با «مدیریت علمی و دانش بنیان» رخ خواهد داد.
‏برای تحول جدی در راستای اعتلای میهن، راهی جز عبور از چپ و راست و نشاندن ایده ها و نیروهای جدید در سپهر سیاسی و اراده ای جوانانه مبتنی بر
‏⁧اصل «ما می توانیم» به مثابه پیشران پیشرفت ملی وجود ندارد.
هدف این حرکت «⁧  تحول الگوی حکمرانی ⁩»، مبنای حرکت، «دین باوری» در عرصه های فرهنگی - اجتماعی ، راهبرد حرکت «پیشرفت درون زا - برون نگر» در مدیریت اقتصاد و رهروان این مسیر «نخبگان جوان» می باشند.

تا همراه با «اراده ملی» و ایجاد «اعتماد حداکثری» در جامعه بدون نگرش های جناحی چپ و راست، در نهایت حرکت «سر بلندی ایران» حاصل آید و ⁧ ایران ⁩ «خانه ای برای زندگی» تمامی شهروندان گردد.

به گزارش ایسنا؛ فریدون عباسی چندی پیش به عنوان بصورت مستقل و با شعار ‎بازگشت به مردم جهت تشکیل ‎ دولت نخبگانی، برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد اما پس از ثبت نام صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تایید نشد.
‏⁧انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha