• پنجشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400030604830
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

با حضور نوبخت؛

ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان افتتاح شد

ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان سالن ورزشی چند منظوره ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۸۲ طراحی و سال بعد احداث سازه بتنی آن انجام شد.

این ساختمان پس از حدود ۲۰ درصد پیشرفت، به مدت ۱۳ سال متوقف شد و سال ۱۳۹۶ با موافقت نوبخت- رییس سازمان برنامه و بودجه، روند اجرای پروژه از سر گرفته شد.

سالن ورزشی چند منظوره ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان با زیربنای ۷هزار متر مربع و هزینه حدود ۳۳ میلیارد تومان، شامل سالن اصلی حدود ۳۵۰۰ متر مربع و سالن جانبی شامل سالن های پینگ پنگ، بدنسازی، بولینگ، تیراندازی، بیلیارد و فضای خدماتی و مشترک است.

در حال حاضر این پروژه حدود ۹۲ درصد پیشرفت داشته و سالن اصلی، رختکن بازیکنان و جایگاه خبرنگاران ۱۰۰ درصد تکمیل و قابل افتتاح است.

درحال حاضر مبلغ حدود ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری ۸ درصد باقی مانده پروژه نیاز است. حدود ۱۲ هزار مترمربع مساحت محوطه این ورزشگاه است که در دو فاز قابل اجرا است و هزینه هر فاز نیز ۱۵۰ میلیارد ریال است.

محمدباقر نوبخت امروز (پنج شنبه- ۶ خردادماه) در بازدید از روند احداث این ورزشگاه در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان خاطرات نوستالژی برای بنده به همراه دارد که شب های متعددی در خوابگاه این دانشگاه به صبح رساندم.

وی افزود: دانشگاه اصفهان دانشگاهی پر اهمیت است و از دیرباز از دانشگاه های مطرح کشور بوده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به آخرین گزارش سازمان ملل در خصوص ارتقای ۹ پله ای ایران در مقایسه با دیگر کشورها در  شاخص توسعه انسانی اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزش و سلامت شاخص توسعه انسانی اتفاقات خوبی رقم خورده است و عملکرد دانشگاه اصفهان نشان می دهد مدیران در فعالیت های جهادی موفق بوده اند.

نوبخت با بیان اینکه امیدوارم ورزشگاه ولایت به خوبی به اتمام برسد، تاکید کرد: خشت اول این بنا به واسطه مقام معظم رهبری و نگاه ایشان بنا نهاده شده است.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: مشارکت در اتمام و فرجام این پروژه را در همین دولت در دستور کار داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha