• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400030805729
  • خبرنگار : 30054

چگونگی خرید جک برقی و کرکره برقی

چگونگی خرید جک برقی و کرکره برقی

برای محاسبه تخمین قیمت کرکره برقی همراه با نصب ، شما مشتری گرامی ابتدا باید قیمت تیغه کر کره برقی انتخابی و قیمت موتور مورد نظر را محاسبه کرده تا در انتها بتوانید قیمت کرکره برقی خود را بدست آوردید. نصب کرکره برقی اصولا برای مغازه و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن صنعت، مزایای خرید کرکره برقی برای جلوگیری از سرقت های سارقان و همچنین برای ممانعت از هدر رفت انرژی و امکاناتی که کرکره های درب برقی ارائه می دهند نسبت به کرکره های سنتی و قدیمی که نمی توانستند این امکانات را دارا باشند قابل مقایسه نیست.

قیمت کرکره برقی با توجه به نوع تیغه و مواد به کار رفته در آن تعیین می‌شود. کرکره‌ های آلومینیومی ارزان‌ تر هستند به همین دلیل بعد از مدتی کرکره‌ها فرسوده می‌شوند و سپس از هم جدا می‌شوند. برای سفارش کرکره های برقی رنگی حتما از نوع آلومینیوم و نحوه تولید آن مطمئن شوید. در سال‌های اخیر استفاده از کرکره برقی رواج پیدا کرده و آنها را می‌توان در ورودی‌های پارکینگ، مغازه‌ها، درب‌های ورودی پاساژها و حتی پنجره‌های خانه‌های مسکونی نصب کرد قیمت نصب کرکره برقی در اکثر مکان‌ها و با حداقل فضا امکان پذیر بوده و متفاوت است و جای زیادی برای نصب و اجرا نیاز ندارند . مجموعه ایمن صنعت 09126788378 با استفاده از قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به اسمبل کردن کرکره برقی و همچنین فروش آن کرده است. متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد می‌شود. همچنین از دیگر مزایای مجموعه ما ارائه خدمات پس از فروش میباشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت مجموعه ما در زمینه فروش کرکره برقی باعث جلب رضایت مشتریان شده است و میزان رضایتمندی آن‌ها را به درجه‌ای والا رسانده که باعث افتخار ماست.

انواع کرکره برقی پارکینگ برای امنیت بیش‌تر و جلوگیری از ورود افراد ناشناخته بسیار مناسب می‌باشد ، به طرزی که می‌توان از امنیت آن به طور کامل اطمینان حاصل کرد زیرا میزان زمانی که درب پارکینگ پس از خروج شما بسته می‌شود از زمانی که درب های اتوماتیک بازویی صرف می‌کنند بسیار کمتر می‌باشد ، همچنین کرکره های برقی به دلیل استفاده از موتور های چرخشی به جای استفاده از بازو ها الکتریکی از دوام بسیار بیشتری برخوردار خواهند بود.

انتخاب کرکره برقی مناسب

در انتخاب کرکره برقی پارکینگ دو مورد بسیار با اهمیت می باشد :

انتخاب تیغه مناسب

انتخاب موتور مناسب

انتخاب تیغه مناسب برای کرکره پارکینگ

همانگونه که می دانید یکی از تاثیر گذارترین فاکتور ها در قیمت تمام شده کرکره برقی پارکینگ همانا نوع تیغه انتخابی است.

معمولاً سه انتخاب اصلی برای تیغه کرکره برقی داریم. این سه نوع انتخاب از ارزان به گران عبارتند از:

تیغه آلومینیوم کرکره برقی پارکینگی

ترکیب تیغه آلومینوم و شفاف برای پارکینگ

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف برای پارکینگ

جک برقی درب پارکینگ که آن را با نام درب اتومات یا جک ریموت در پارکینگ نیز می شناسند ، به عنوان یک درب باز کن هیدرولیک با فشردن یک دکمه ریموت کنترل موجب باز و بسته شدن درب ورودی پارکینگ در رفت و آمد و تردد افراد می شود . جک پارکینگ مناسب برای ساختمان‌های مسکونی ، اداری و تجاری در انواع مختلف اعم از تک لنگه ، دولنگه در دو نوع جک برقی ایرانی و جک پارکینگی خارجی توسط نمایندگی فروش جک پارکینگی ، فروشگاه اینترنتی ایمن صنعت به فروش می رسد .

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می‌باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می‌باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می‌باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می‌باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می‌باشد. از آن جهت که این درب‌ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدل‌های مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی