• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400030805889
  • منبع : باشگاه دانشجویان

امضای تفاهم نامه همکاری انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد بیرجند و بنیان پژوهش نصر

امضای تفاهم نامه همکاری انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد بیرجند و بنیان پژوهش نصر

انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و علمی بین انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی امضا کردند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این تفاهم نامه در راستای اهداف گسترش و ارتقای دانش در بین علاقه‌مندان و فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت و ایجاد زمینه‌های استعدادیابی و استفاده از اساتید در جهت رشد و بالندگی علم مدیریت در استان و بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، اماکن و امکانات، با حضور سجاد یوسف پور ـ دبیر کارگروه ترویجی انجمن علمی مدیریت، به امضای مسعود محمدی رئیس انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و نادر علوی رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی رسید.

برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی مشترک و اعتباربخشی مدارک صادره، در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های علمی و اماکن و کارگاه‌ها برای همکاری‌های مشترک، اشتراک گذاری ظرفیت دانش آموختگان، انجام پژوهش های مشترک در زمینه های مورد توافق از زمینه های همکاری این تفاهمنامه است.

مسعود محمدی رئیس انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در این مراسم گفت: بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی ظرفیت استانی و کشوری است و می تواند با انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نقاط هم راستا و هم افزای بسیاری در بحث آموزش و پژوهش داشته باشد.

وی اظهار کرد: عزم تمامی اعضای این انجمن علمی بر این است که از این ظرفیت برای حل مشکلات و چالش ها استفاده شود.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم تفاهم نامه همکاری بین انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی به قراردادهای متعدد مشترک و تبادل علم منجر شود.

نادر علوی ـ رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه بنیان پژوهش نصر در زمینه دانش بنیان ورود پیدا کرده، آموزش‌های این بنیان بسیار کاربردی و اختصاصی است، به طوری که بسیاری از افراد در سراسر کشور این دوره ها را سپری کرده اند.

رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در زمینه های پژوهشی، آموزشی و علمی تعاملات کشوری و در زمینه دانش بنیان نیز فعال هستیم، خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ... با انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند هستیم.

مراسم امضای این تفاهم نامه روز دوشنبه با حضور مسئولان انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha