• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400030805993
  • خبرنگار : 50291

فرماندار قرچک:

نقض پروتکل‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود

ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل بهداشتی انتخابات ۲۸ خردادماه، هرگونه نقض پروتکل‌ها از سوی کاندیداها تخلف انتخاباتی محسوب مو با خاطیان برخورد قضایی برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهمن خطیبی ظهر شنبه ۸ خرداد ماه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه در شهرستان قرچک بیان کرد: با توجه به تشکیل کمیته بهداشت با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ناظرین بهداشتی بر نحوه رعایت پروتکل‌ها در ۱۵۳ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: حفظ سلامتی رأی‌دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده، به همین منظور ضرورت دارد کلیه دست‌اندرکاران در کنار چهار رکن مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان مجریان، بایستی بر مدار قانونمداری و بی‌طرفی حرکت کرده و تلاش کنیم انتخاباتی در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی یادآور شد: برگزاری فرآیند انتخابات در فضایی امن و همچنین امنیت و حفاظت از زیرساخت‌ها یکی از مقوله‌های بسیار مهم بوده که در این خصوص وظایف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی ابلاغ شده و بحمدالله با آمادگی لازم در این نیروها، شرایط برای برگزاری این رویداد مهم فراهم است و به صراحت اعلام می‌کنیم با هرگونه اقدام که امنیت انتخابات را برهم بزند با جدیت برخورد خواهد شد.

خطیبی تصریح کرد: تأکید مؤکد داریم دستگاه‌های اداری شهرستان از اختصاص هرگونه امکانات دولتی به نامزدها و همچنین تبلیغ له یا علیه کاندیداها بپرهیزند؛ ستاد انتخابات نسبت به این امر هوشیاری لازم را داشته و از همکاران اداری در سطح شهرستان نیز می‌خواهیم که این مسئله را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: علاوه بر این، تحرکات نامزدها و طرفداران آنها رصد می‌شود، لذا توصیه اکید داریم ضمن پرهیز از تبلیغات زودهنگام، از تخریب یکدیگر در سطح جامعه و همچنین در فضای مجازی خودداری کنند و رعایت قانون و اخلاق را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha