• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400030806019
  • خبرنگار : 71429

مهمترین برنامه‌های رئیسی در حوزه سلامت و بهداشت

مهمترین برنامه‌های رئیسی در حوزه سلامت و بهداشت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از شاخص های مهم در کشور ، نظام سلامت توانمند و نظام سلامت کارامد است و پرستار نباید دغدغه حقوق و درامد خود را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی با تشریح مهمترین برنامه‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت با  تقدیر از کادر درمانی کشور و پزشکان و پرستاران و عموم کسانی که در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند، گفت: یکی از شاخص های مهم در کشور ، نظام سلامت توانمند و نظام سلامت کارامد است. پرستار نباید دغدغه حقوق و درامد خود را داشته باشد و باید تامین شود. 

وی با بیان اینکه با اجرای سریع قانون نظام پرستاری مشکل تعرفه پرستاری را حل می‌کنیم گفت: مساله تعرفه گذاری باید سریعا حل شود، ان شاءالله جزو برنامه هایمان است که نظام پرستاری اجرا شود. 

رئیسی با بیان اینکه  متخصص کم داریم و در برخی از نقاط باید برای جذب و بکارگیری متخصصین تلاش شود گفت: باید متخصصین به نحو عادلانه توزیع شود تا همه بتوانند از متخصصین برخوردار شوند.

وی افزود: عزیزانی که در حوزه دارو فعالیت می کنند باید حساسیت جدی داشته باشند و نباید اجازه داد سوداگران منافع خود را با تهدید سلامت مردم تامین کنند؛ این یک جنایت نابخشودنی‌ است. 

رئیسی با بیان اینکه واکسیناسیون برای همه مردم است گفت: ما در اسرع وقت واکسیناسیون همه مردم را مدنظر داریم  و کسانی که در معرض اسیب اند  باید  در اولویت قرار گیرند و  در این امر از واکسن داخلی و اگر امکانش نبود از واکسن خارجی مورد اعتماد و معتبر که نظام سلامت تامین شود باید استفاده کرد.

رییسی گفت: در کشور امکانات کم نداریم و نیروی انسانی کارامد کم نداریم. در دولت آینده، پرداخت درمان از جیب  مردم را به نصف کاهش می‌دهیم و هزینه درمان از طریق "کارت سبز سلامت" پرداخت شده و از مراجعان به مراکز درمانی هیچ مبلغی دریافت نخواهد شد.

وی افزود: سیاست جمعیت و توسعه خدمات ناباروری باید بدون چون و چرا اجرا شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۲

احسنت بر شما . خواهشن یه فکری به حال آرد و نان بکنید. ممنون از زحمات شما

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۹ ۰۶:۱۵

سلام اقای ریسی فقط به بهداشت سلامت تکیه نکنید به گرانی تغذیه بیکاری ازدواج مددنظر داشته باشید التماس دعا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۹ ۱۵:۰۷

هر چی تقاضای ملاقات میکنم سیستم خطا میزنه لطفا راهنمایی کنید چه طوری میتونم با اقای رییسی دیدار داشته باشم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۰۹:۲۹

آقای رئسی تومناظره هاتون درمورد اشتغال وازهمه مهمترمسکن واجاره خانه وبازم مسئله ی گرانی و پایین آمدن قیمتهابگین تابیشترنظرمون بهتون جلب بشه