• شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400030806180
  • خبرنگار : 50223

فرماندار گچساران خبر داد

اعلام داوطلبان نهایی انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت

اعلام داوطلبان نهایی انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان گچساران از تایید صلاحیت ۱۰ نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد.

«علیرضا اتابک» درگفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در فرایند انتخابات بخشی از تایید صلاحیت ها مرحله اول اعلام شد که تعدادی عدم احراز و رد صلاحیت شدند و این افراد به شورای نگهبان اعتراض خود را اعلام کرده بودند.
وی اظهار کرد: پس از بررسی های شورای نگهبان نتایج به وزارت کشور اعلام و عصر امروز نیز به فرمانداری شهرستان گچساران ابلاغ شد.

فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: " ریحان محمد پور"، "علیمراد جعفری"، "سید حبیب الله حسینی" و "محمد مهدی فروغی نیا"، هومان عسکری، نستور درخشنده پور، محمود فاطمی، هوشنگ گرجی زاده، سید محمد یوسف کاظمی بیدک و محمد محمودی ۱۰ داوطلب تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.

وی با بیان اینکه ۵ نفر از داوطلبان در این حوزه انتخابیه انصراف داده اند، اظهارکرد: ۶ نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت و ۱۰ داوطلب تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: در مجموع ۲۱ نفر داوطلب شامل یک خانم و ۲۰ آقا برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» ثبت نام کرده بودند.

گفتنی است که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بخاطر اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رای و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش رد شد، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha