• یکشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400030906474
  • خبرنگار : 50022

لزوم توجه جدی به ایمنی مسیر هشتگرد-طالقان

لزوم توجه جدی به ایمنی مسیر هشتگرد-طالقان

ایسنا/البرز  نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان با اشاره به افتتاح جاده هشتگرد-طالقان گفت: راه‌اندازی این مسیر جای قدردانی دارد. ایمن‌سازی این جاده یکی از نکات بسیار مهم است که در دستور کار قرار دارد تا با توجه به ریزش‌ها و رانش‌هایی که قبلاً رخ داده از حوادث مشابه پیشگیری شود.

علی حدادی در مراسم افتتاح مسیر هشتگرد-طالقان که روز یکشنبه ۹ خرداد با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: مصوباتی که سال‌های گذشته در حوزه آبریز طالقان تصویب شده، مشکلات فراوانی را در بخش‌های مختلف به وجود آورده که این مسأله عنایت خاص وزارت راه را می‌طلبد تا حقوق مردم طالقان رعایت شود.

به گزارش ایسنا، حدادی افزود: یکی دیگر از مشکلات طالقان در حوزه راه روستایی است که این راه‌ها با مشکلات جدی مواجه است و باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به بالاطالقان و پایین طالقان هم در اولویت قرار دارد و پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان طالقان هم اشاره و اعلام کرد: ساخت بیمارستان طالقان بسیار مهم و اساسی است.

حدادی از ایجاد شهرک صنعتی برای ایجاد اشتغال در طالقان هم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نام برد.

وی در ادامه به راه اندازی مسیر هشتگرد-طالقان اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مسیر جای قدردانی دارد. ایمن‌سازی این جاده یکی از نکات بسیار مهم است که در دستور کار قرار دارد تا با توجه به ریزش‌ها و رانش‌هایی که قبلاً رخ داده از حوادث مشابه پیشگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر به جای تونل این پروژه یک کنارگذر ایجاد شده تا تونل بعداً تکمیل شود.

حدادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل بیمارستان شهرجدید هشتگرد هم اشاره و تصریح کرد: شهر جدید هشتگرد با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر هنوز تکمیل نشده است. این بیمارستان مربوط به وزارت راه می‌شود و نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha