• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400031007413
  • منبع : نمایندگی همدان

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودراهنگ

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودراهنگ

ایسنا/همدان سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم و به‌ویژه کشاورزان با استتار اموال خود موارد پیشگیری از سرقت را مد نظر قرار دهند.

سرهنگ دوم پاسدار هادی پوررجب در جمع خبرنگاران، با تشریح خبر پیگیری‌های نیروی انتظامی کبودراهنگ، اظهارکرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش سطح امنیت و احساس امنیت در بین مردم  همچنین کشف جرایم به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مأموریتی و اجرایی در دستور کار پلیس شهرستان کبودراهنگ قرار دارد.

 پوررجب افزود: در چند روز اخیر پلیس کبودراهنگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی با  اجرای طرح‌های جامع منطقه‌ای، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف جرم با استفاده از ظرفیت و توانایی یگان‌های عملیاتی و اجرایی به مرحله اجرا درآورد.

سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ  کشف ۶۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و دستگیری سه نفر خرده فروش مواد مخدر، کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری دو سارق موتورسیکلت، کشف دو خودرو سرقتی و دستگیری دو سارق خودرو، دستگیری پنج سارق اماکن خصوصی را  از مهمترین دستاوردهای این طرح برشمرد.

وی  همچنین از کشف ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دستگیری دو نفر مشمول غایب، کشف شش عدد ماکروفر قاچاق از یک خودرو باری و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 این مقام انتظامی در پایان این خبر با تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی و با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های انتظامی و پیشگیرانه پلیس به‌صورت مستمر و در مقاطع زمانی و مکانی مختلف به مرحله اجرا در خواهد آمد.

پور رجب از شهروندان کبودراهنگ خواست با استتار اموال خود و ایجاد قفل‌های امنیتی در باغات و درب منازل از سرقت‌ها پیشگیری کنند با رعایت نکات پیشگیری از وقوع جرایمی مانند سرقت، نسبت به وقایع و اتفاقات پیرامونی و محیطی خود بی‌تفاوت نباشند و همواره موضوع مشارکت در ایجاد  امنیت و همکاری با پلیس را مد نظر داشته باشند.

 وی  کلیدی‌ترین عنصر امنیت ساز در جامعه همچنین اساسی‌ترین ظرفیت توانمند ساز پلیس در تولید امنیت مشارکت‌های مردمی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha