• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400031007443
  • خبرنگار : 30054

همه چیز درباره سریال زخم کاری و قبله عالم

همه چیز درباره سریال زخم کاری و قبله عالم

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و بازیگری درجه یک جواد عزتی در ژانر خانوادگی و اجتماعی از وبسایت زردفیلم قابل دانلود است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام زرد فیلم، سریال دیگری که چند هفته پس از زخم کاری پخش خودش را شروع می کند قبله عالم نام دارد قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد کمیلی و غیره به هنرمندی پرداخته‌اند. در این متن قصد داریم تا هر چه از این دو سریال بدست ما رسیده را منتشر کنیم.

سریال زخم کاری

ژانر سریال کاملا اجتماعی و خانوادگی است، با توجه به بازیگران زیاد خانم و کم بودن بازیگر مرد معروف نشانگر این است که مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعداد مرد تازه کار استفاده کند، که چندی پیش با سریال قورباغه شاهد این کار بودیم که نه تنها از کیفیت آن کم نکرد بلکه بسیار نقش مثبتی را با آشنا شدن بازیگران جدید رقم خورد. حال با پخش چند قسمت از این سریال باید اثر آن را در این سریال بررسی کنم. از بازیگران این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: این سریال مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد. سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال ، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است

ژانر: خانوادگی اجتماعی

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه‌کننده محمدرضا تخت کشیان

فیلم‌نامه‌نویس: محمود حسینی زاد

مدیر فیلمبرداری هادی بهروز

آهنگساز حبیب خزایی فر

دانلود سریال زخم کاری

سریال قبله عالم

در این سریال طنز که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد؛ تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، #شقایق_دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته‌اند. ناصرالدین‌شاه ملقب به قبله ی عالمیان در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه این سریال کمدی-فانتزی  است.  این سریال که تشابه زیادی به سریال قهوه تلخ دارد می تواند مخاطبان زیادی را با خود همراه سازد. در خلاصه داستان آن آمده است: مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود.....

کارگردان: حامد محمدی

ژانر: کمدی – تاریخی – اجتماعی

دانلود سریال قبله عالم

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha