• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400031007569
  • خبرنگار : 71647

ناهماهنگی ها کار دست یک پروژه داد

«می‌خواهم زنده بمانم» فقط به یک شرط زنده می ماند

«می‌خواهم زنده بمانم» فقط به یک شرط زنده می ماند

سریال «می خواهم زنده بمانم» که در پی شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا با توقف پخش مواجه شده است، منوط به اعمال تغییراتی در داستان، به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی فیلیمو در نخستین ساعات بامداد امروز، با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اعلام کرد، «قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت هشت صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.»

در این خبر همچنین اعلام شده است که تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درخصوص این تصمیم است.

حالا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) هم در خبری جدید اعلام کرده است: «با توجه به وصول شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و پیگیری چندباره ایشان پیرامون سریال «می‌خواهم‌ زنده بمانم» نکات ذیل جهت روشن شدن ابعاد موضوع ارایه می‌شود:

بر اساس بررسی‌های ساترا، دغدغه‌های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت‌پردازی برخی کاراکترهاست که به‌نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته‌های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است. نکاتی که به‌راحتی و بدون تحمیل هزینه‌های سنگین اصلاح ‌پس از تولید به بخش خصوصی، در مرحله فیلمنامه قابلیت بررسی و مرتفع شدن داشته‌اند اما با توجه به اینکه سریال، بدون طی کردن هماهنگی‌های لازم با موسسه ناجی‌هنر آغاز به تولید کرده، این ملاحظات در این سریال نیز مورد غفلت قرار گرفته است.

همچنین با توجه به زمان تولید این سریال، این محتوا پس از تولید و با هدف دریافت مجوز انتشار به ساترا ارایه شده است؛ به همین دلیل اعمال اصلاحات در فیلمنامه در این مرحله، عملا غیرممکن بوده و مطابق با سیاست ساترا مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیست.

بر همین‌ اساس و پس از وصول شکایت ناجا، ساترا با برقراری جلساتی با نویسندگان محترم و مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا و مؤسسه ناجی‌هنر، سعی بر حل چالش پیش‌آمده با اصلاح حداقلی ایرادات داستان داشته است که امیدواریم به زودی به حل مشکل پیش آمده منجر شود.

ساترا امیدوار است پس از این شاهد موانع ناشی از ناهماهنگی در مسیر سرمایه‌گذاری و فعالیت رسانه‌های بخش خصوصی به ویژه در میانه برنامه نمایش عمومی نباشیم.»

سریال «می خواهم زنده بمانم»، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه از فیلیمو پخش می‌شود که با توجه به اتفاقات پیش آمده، قسمت پانزدهم آن امروز ـ دوشنبه ـ دهم خرداد ماه ـ پخش نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۱۴:۲۱

این هنوز اولشه .... ، بعدها بسیار از این موارد خواهیم دید و شنید!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۵

چوب رو برمیداری گربه دزده خودش رو لو میده

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۱۵:۴۱

تکلیف من بیننده که برای این 15 قسمت هزینه کردم چیه که همه چیز اینقدر بی صاحبه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۱۵:۵۱

قشنگ دیکتاتوری محضه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۱۸:۳۱

واقعا متاسفم ...این نظارتها و سانسورها باید در مرحله نوشتن متن فیلمنامه توسط ناظرین اعمال میشد تا هزینه های بی جا و به اصلاح دزدی پول مردم و اتلاف وقت آنها صورت نگیرد ...چطور در مورد تمام ارگانها فیلم ساخته میشود و در تمام دوایر ، از فساد فیلم ساخته میشود مثل سریال قشنگ آقا زاده وووووو ولی فقط در این سریال به بعضیها برخورده ...و باید سریال توقیف شود ...لطفا در مورد هزینه اینترنتی که مردم بابت دیدن ۱۴ قسمت از آنها پرداخت نموده اند چاره ای بیاندیشید ...در همه جا هم آدم خوب هست هم آدم بد ..... واقع بین باشید .

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۱۸:۵۰

مسخره ست به هر حال در هر مجموعه ای خطا کار وجود دارد مگر می شود گفت که در کمیته خلاف کار نبوده!!!! واقعیت قابل کتمان نیست لااقل به حقوق بیننده احترام بگذاریداین کار خود نیز خلاف می باشد!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۲۱:۰۵

اولاکه این فیلمه دوما ینی میخان بگن تو کل پرسنل نیروی انتظامی حتی یک نفر که پاش بلغزه وجود نداره بابا بخدا تو معصومین هم فرزنداشون لغزش داشتن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۰ ۲۳:۲۱

چرا حیقیقت رو انکار میکنین؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۱ ۱۲:۵۱

حالا یجوری بهشون بر خورده که انگار واقعیت نیشت😂

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۱ ۱۳:۱۵

یعنی چی همیشه که نمیشه ادمای منفی سریال دستیگیر بشن پس توجامعه الان کلی ادم خلاف کارهست که دارن زندگی میکنن همش باید براساس نظرشما باشه ولی حقیفت جامعه یه چیز دیگه میگه ....

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۱ ۲۱:۱۶

تاسف برانگیزید ؛ مدلشون اینه وقتی میبینن مردم از چیزی استقبال میکنن درش رو تخته میکنن ننگ برشما

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۰۰:۳۲

تنها فیلم بدردخور برای نمایش خانگی بوده.البته ازقرار معلوم آخرش (زپلشک)

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۰۱:۴۹

چیه که همه چیز اینقدر بی صاحبه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۲ ۱۶:۱۰

به نظر شما با این کارها مردم بیشتر به دیدن سریالهای ترکی و فارسی وانی رو نمیارن وقتی خودشون به خودشون رحم نمیکنن با توقیف این سریال مشتری های این سریال تا قسمت 14 بیشتر هم شد من هم براش تبلیغ میکنم و اگر کسی خواست این 14 قسمت رو ببینه حتما بهش پیشنهاد میکنم من خودم بعد توقیف 14 قسمت رو در 3 روز دیدم