• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400031108316
  • خبرنگار : 30054

بررسی خرید اینترنتی برنج ایرانی

بررسی خرید اینترنتی برنج ایرانی

برنج یکی از مهم ترین و محبوب ترین مواد غذایی در بین مردم است. خواص بی نظیر برنج باور کردنی نیست. امروزه بیشتر از هزار نوع برنج مختلف در جهان تولید می شود و در بازار های مختلف عرضه می شود. برنج ایرانی، تایلندی، پاکستانی، هندی، چینی، ژاپنی، استرالیایی از جمله برنج ‌های معروف در جهان محسوب می شوند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گیلان کشت، بنابراین خرید برنج ایرانی در بین مردم مختلف جهان بسیار رایج است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش اقتصادی روش های فروش برنج  بسیار متنوع شده است. در  روش سنتی و رایج مردم به  طور مستقیم و فیزیکی به فروشگاه می روند و برنج و سایر محصولات خود را خریداری می کنند. اما امروزه تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی برنج در زمینه فروش آنلاین برنج فعالیت می کنند و با تبلیغات گسترده ای که در این زمینه انجام می دهند،  بسیاری از افراد را به خرید اینترنتی برنج ترغیب می کنند.

بررسی انواع برنج های ایرانی برای خرید برنج ایرانی

برنج های ایرانی از نظر طعم، مزه، بو بسیار معروف هستند و هر ساله میزان قابل‌ توجهی از برنج در شهرهای مختلف ایران به ویژه در شمال کشور تولید می شود. در واقع بخش عمده برنج ‌مصرفی کشور را شهرهای شمالی کشور مثل مازندران، گیلان و گرگان تامین می کنند. شهرهای شمالی کشور با توجه ‌به‌ آب و هوای گرمسیری و رطوبت بالا و میزان بارندگی کافی محیط بسیار مناسبی برای رشد انواع برنج هستند. هر ساله میزان قابل‌توجهی از برنج های تولیدی در این شهر به کشور های مختلف از جمله عراق، پاکستان و کشورهای اروپایی صادر می شود.

برنج ایرانی با کیفیت(2)

انواع معروف برنج های ایرانی عبارتند از :

برنج  هاشمی: برنج هاشمی از نظر کیفیت، عطر و طعم و مزه فوق العاده است. به همین دلیل قیمت برنج هاشمی نسبت به سایر برنج ها کمی بالاتر است اما نسبت به برنج صدری قیمت پایین تری دارد.

 برنج  صدری: این برنج در تعداد کمی از شهرهای استان گیلان رشد می کند و علاوه بر کیفیت، عطر و طعم و مزه فوق العاده قد بی نظیری دارد.

برنج شکسته: این نوع برنج از هنگام الک کردن برنج از دانه های سالم جدا می شود اما همان کیفیت، عطر و طعم و مزه دانه های سالم را با قیمت پایین تری دارد .

برنج ایرانی خوش طعم(3)

خواص مختلف برنج ایرانی

برنج ایرانی به دلیل داشتن مقدار زیادی نشاسته و قند های مفید باعث افزایش انرژی ارگان های مختلف بدن می شود.

برنج میزان ترشح هورمون هایی مثل هورمون انسولین و گلوکاگون را  تنظیم می کند و از بروز بیماری قند و دیابت جلوگیری می کند.

به دلیل داشتن مواد معدنی مختلف باعث افزایش خون رسانی به بافت های مختلف  بدن می شود.

ویتامین های مختلف برنج مثل تیامین باعث افزایش زیبایی و طراوت پوست می شود.

برنج به دلیل داشتن نشاسته بعد از مصرف به سرعت در فرد حالت سیری ایجاد می کند.

برنج به دلیل داشتن فیبرهای فراوان  باعث افزایش عملکرد منظم روده و کارکرد معده می شود.

برنج کالری بالایی دارد و در تامین انرژی بدن نقش مهمی دارد.

انواع روش های خرید برنج

خرید  برنج‌ ایرانی به صورت جزئی :

 ما برای تامین برنج مورد نیاز منزل خود به فروشگاه مراجعه می کنیم و برنج مورد نیاز خود را خریداری می کنیم. بنابراین خرید برنج ایرانی به صورت جزئی برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت، طعم و مزه برنج ایرانی بی نظیر است و متناسب با سلیقه بسیاری از مردم جهان است.

خرید برنج‌ایرانی به طور عمده :

برنج برای تولید مواد مختلفی مثل شیرینی، آرد برنج و... استفاده می شود. بنابراین تولید کنندگان شرکت های تولیدی که برنج ماده اولیه اصلی محصولات آن هاست و رستوران ها و کارگاه های مختلف برنج مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری می کنند. با توجه به انواع برند های مختلف در بازار انتخاب برنج مرغوب و باکیفیت  کمی سخت و دشوار است. بنابراین تولید کنندگان باید با انواع برندهای مختلف برنج وارداتی و تولید داخلی آشنا باشند تا بتوانند بهترین نوع برنج را انتخاب کنند. برنج ایرانی یکی از بهترین انواع برنج در جهان است. بنابراین خرید برنج ایرانی یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید کنندگان می باشد.

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفید و جامعی در مورد علل مختلف خرید برنج ایرانی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات مورد پسند و رضایت خاطر  شما قرار گیرد. همچنین برای خرید برنج ایرانی با کیفیت می توانید به سایت تولیدی برنج گیلان کشت مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha