• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400031108331
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

دادگستری قزوین با تمام توان از فعالان حوزه تولید حمایت می‌کند

دادگستری قزوین با تمام توان از فعالان حوزه تولید حمایت می‌کند

ایسنا/قزوین رئیس کل دادگستری قزوین گفت: دادگستری استان با تمام توان از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام نوراله قدرتی اظهار کرد: وصیت‌نامه شهدا حاوی مهم‌ترین درس‌های زندگی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان است لذا انتشار این وصیت‌نامه‌ها سبب ترویج فرهنگ جبهه و دفاع مقدس و ایجاد تحول و بهبود مشکلات در حیطه‌های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین با اشاره به وصیت‌نامه شهدا به‌عنوان مهم‌ترین اسناد نوشتاری جنگ، از بنیاد شهید خواست برای انتشار و ارسال وصیت‌نامه‌های شهدا هر هفته یک شهید به‌ویژه برای مدیران و کارکنان اداری اقدام کند چراکه برای جامعه امروز ترویج فرهنگ شهدا راهگشا و کلید سعادت و رستگاری است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی گفت: امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با دادگستری کل استان قزوین فرصتی است تا به ۴۵ هزار خانواده شهید و ایثارگر استان خدمات داده شود همچنین اگر کوتاهی و ترک فعلی در برابر خانواده ایثار گران صورت گیرد به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

در ادامه قدرتی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری و دادگستری استان، افزود: محور اصلی فعالیت دستگاه قضائی استان سند تحول قضائی است و این تفاهم‌نامه نیز در راستای تحقق اهداف این سند و دستورالعمل‌های رئیس قوه قضائیه است که مسئولین قضائی مکلف به استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی در جهت اجرای وظایف قانونی و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، صلح و سازش، کاهش جمعیت کیفری است.

وی با بیان اینکه همواره می‌توان با تعامل و هم‌افزایی راحت‌تر مشکلات را حل کرد، افزود: یکی از اصلی‌ترین ارکان پیشرفت و تعالی کشور، پیشرفت در حوزه علم و فناوری است که برای تحقق این امر حمایت از گروه‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال باید حمایت همه‌جانبه کرد.

این مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان، آن‌ها را سربازان خط مقدم در دوران تحریم اقتصادی دانست و گفت: دادگستری استان با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اهداف مورد نظر در این تفاهم‌نامه مشترک همکاری، بیان کرد: هم افزایی برای توسعه اشتغال پایدار اقشار نیازمند به‌ویژه فارغ‌التحصیلان، همکاری در اجرای طرح‌های فناورانه در استان و همچنین مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به صنایع خلاق و دانش‌بنیان از اهداف مهم در انعقاد این تفاهم‌نامه است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین به بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان پرداخت و از راه‌اندازی طرح طلایه داران صلح و سازش در پارک علم و فناوری تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح طلایه داران صلح و سازش یک انقلاب بزرگ در کاهش ورودی به دستگاه قضائی داشته و بتوانیم با اجرای این طرح فرهنگ صلح و سازش را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha