• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400031108506
  • خبرنگار : 71614

رئیس پلیس پایتخت:

اجازه بروز کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در انتخابات را نمی‌دهیم

اجازه بروز کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در انتخابات را نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اجازه نمی دهیم کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در انتخابات ایجاد شود .

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی امروز در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت:  در آستانه انجام یک ماموریت و عملیات بزرگ هستیم و آن هم برقراری نظم و امنیت و انضباط انتخابات است.

وی گفت: در تهران بیش از ۵۰۰۰ شعبه اخذ آرا داریم که تمهیدات لازم برای انجام این انتخابات در امنیت و ارامش لازم اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ ایجاد شود، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و نا امید خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: ۲۸ خرداد ماه امسال مردم حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد. مردم فهیم و آگاه ما می دانند که حضور گسترده و پرشور آنها در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح در حقیقت آینده و سرنوشت آنها را رقم خواهد زد و آنها با این حضور سرنوشت خود را آنگونه که می خواهند، تعیین خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و معاندان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا این انتخابات با استقبال جمعی مواجه نشود، گفت: امروز بسیاری از مشکلات کشور به دلیل سم پاشی و سیاه نمایی و محاصره های ناجوانمردانه اقتصادی دشمنان و برخی سوء مدیریت های داخلی است که مردم گرانقدر ما می توانند با انتخاب فردی اصلح سهم خود را در پیشرفت و ترقی کشور ایفا نمایند و گامی بلند در راستای اعتلای میهن خود بردارند.

به گفته سردار رحیمی، ۲۸ خرداد ماه بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای تو دهنی محکمی به دشمنان خواهیم زد. نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم دشمنی معاندان و کسانی که مخالف استقلال و آزادی آن بودند و منابع آن را به یغما می بردند، روز به روز مقتدرتر به پیش خواهد رفت و این بار هم مردم ما نشان خواهند داد که هرگز فریب خدعه و نیرنگ دشمنان را نخواهند خورد چرا که بارها شاهد کینه‌توزی و عهدشکنی و خیانت های مکرر دشمنان بوده اند.

سردار ادامه داد: انتخابات یکی از نماد ها و نشانه های استقلال و آزادی کشور است. همه باید خود را در این مهم سهیم و در ساختن فردایی بهتر مشارکت دهیم  چرا که دشمنان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

رئیس پلیس  تهران اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف است و همه باید شور انتخاباتی داشته باشیم و این شور و شعور را به دیگران انتقال دهیم. بدون شک انتخاب یک فرد اصلح می تواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خاتمه گفت: در سال گذشته، با تلاش جمعی همکارانم در بخش های مختلف این فرماندهی برای سومین سال پیاپی رتبه برتر کشوری را کسب کرد،. بالاترین شان خود را خدمتگزاری به مردم می دانیم، از این رو با اخلاق حسنه و روی گشاده با مردم برخورد و تلاش نمایید که گره ای از مشکلات مردم بگشایید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha