• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400031108783
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در گیلان:

شرط رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است

شرط رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است

ایسنا/گیلان رئیس ستاد انتخابات رئیسی در گیلان گفت: شرط لازم برای رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است تا رئیس جمهور آینده با پشتوانه آرای مردم در عرصه داخلی و معادلات جهانی نقش آفرینی داشته باشد.

محمد دوستار در آیین معارفه مسئولان شهرستان های شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و تحول آفرین، اظهار کرد: انتخابات پیش رو با توجه به شرایط داخلی و خارجی، یکی از پیچیده ترین و مهمترین انتخابات در طول سال های گذشته است.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان برای هجمه وارد کردن به انتخابات قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: دشمنان برای قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه دارند و می خواهند با تبلیغات خود میزان تمایل مردم به شرکت در انتخابات را کاهش دهند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در گیلان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امروز کشور در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی به ویژه معیشت و رفاه نیازمند تغییر و تحول است و برای این تغییر و تحول، حاکم شدن نگرش جدید ضرورت دارد.

دوستار خاطرنشان کرد: شرط لازم برای رفع مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است تا رئیس جمهور آینده با پشتوانه آرای مردم در عرصه داخلی و معادلات جهانی نقش آفرینی داشته باشد.

وی یکی از اهداف شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی را ایجاد بستر مناسب برای افزایش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و در نظر گرفتن خدا و اتکا به مردم را مهمترین ویژگی این کاندیدای ریاست جمهوری دانست.

وی حجت الاسلام رئیسی را فردی از میان مردم برای مردم دانست و یادآور شد: همه ستادهای حجت الاسلام رئیسی در سطح استان ها و شهرستان ها مردمی بوده، اما نیازمند همگرایی در ساختار این ستادها هستیم لذا ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی تصمیم به راه اندازی شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان ها گرفت تا به تحقق هدف مورد نظر کمک کند.

دوستار، با ابراز خرسندی از روند صعودی میزان مشارکت مردم در انتخابات با نزدیک شدن به ۲۸ خرداد، تصریح کرد: همواره شاهد مشارکت بالای مردم در صحنه های نظام اسلامی هستیم و قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بار دیگر توطئه های دشمن را خنثی می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha