• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400031208843
  • خبرنگار : 71263

آغاز تبلیغات آزمایشی در فلیت توییتر

آغاز تبلیغات آزمایشی در فلیت توییتر

توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پستهای موقتی معروف به فلیت را آغاز می کند.

به گزارش ایسنا، این شرکت شبکه اجتماعی پیش از این دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سطح سال ۲۰۲۰ را هدف گذاری کرد و قصد دارد با فروش تبلیغات در بخشهای بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی خود به این هدف دست پیدا کند.

تبلیغات فلیت نخستین تبلیغات در توییتر خواهد بود که به صورت تمام صفحه در تلفنها به نمایش درخواهد آمد. تبلیغات کنندگان معمولا تبلیغات تمام صفحه را دوست دارند زیرا توجه کاربر را جلب می کند.

قابلیت فلیت در راستای تلاش توییتر برای رسیدن به رقیبان شبکه اجتماعی بزرگتر مانند فیس بوک و توییتر راه اندازی شد. این شرکتها امکان ارسال پستهای موقتی که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند را در قابلیت استوری عرضه کردند.

بر اساس گزارش رویترز، برندهایی که تبلیغات فلیت را می سازند می توانند از قابلیتی استفاده کنند که کاربر را  به وب سایت شرکت یا مقصد وب دیگری هدایت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.