• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400031208918
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ارومیه در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ایسنا بااشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو افزود: ناامیدی از وضع موجود هیچ عوایدی ندارد بلکه موجب افزایش مشکلات نیز می شود، لذا باید امیدوار بود و در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشت.
 

وی تصریح کرد: ملت ایران باحضور در انتخابات و با انتخاب فردی اصلح، ولایی و کارامد زمینه را برای حل مشکلات کشور مهیا کنند، چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است.

ذاکر تاکید کرد:  اصل مطالبه گری باید مورد توجه قرارگیرد و مردم از مسئولان و رییس جمهور آینده مطالبه گری کنند.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهار کرد: ضروری است رییس جمهور آینده نیز با پرهیز از اختلافات، مسایل قومی، قبیله ای و جناحی با تعامل با دنیا و توجه به ظرفیت جوانان و کشور، مملکت را به سمت رشد و تعالی سوق دهد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان از نظر شاخصهای توسعه افزود: متاسفانه آذربایجان غربی در بسیاری ازشاخص‌های توسعه ای جز استانهای عقب مانده است. وجود گروهکها در اوایل انقلاب در منطقه و وجود مرز و جنگ تحمیلی با عراق باعث شد که توجه کافی به این استان سرشار از ظرفیت نشود.
 
این نماینده مجلس افزود: با توجه به اینکه توسعه زیرساخت‌ها در استان انجام نشده؛ به همین دلیل در استان ریل اقتصادی و رفاهی نداریم. 

وی ادامه داد: از ادغام ظرفیت آذربایجان شرقی که قطب صنعت است با آذربایجان غربی که قطب کشاورزی است، می توان به رشد کشاورزی توام با صنعت پرداخت و بستر توسعه بیشتر برای هر دو استان را فراهم کرد که ضروری است به این ظرفیت‌ها توجه شود.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرارگیرد، گفت: امروز برخلاف گذشته در سایه تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت مثال زدنی در استان برقرار است و انتظار می‌رود رشد متوازن استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و در سایه توجه به این اصل، آذربایجان غربی نیز از این فرصت برای توسعه و رونق بیشتر بهره مند شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha