• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400031209593
  • خبرنگار : 30054

چگونه می توان فروشگاهی معتبر برای خرید لوازم الکتریکی پیدا کرد؟

چگونه می توان فروشگاهی معتبر برای خرید لوازم الکتریکی پیدا کرد؟

خرید و استفاده از لوازم الکتریکی مختص شخص یا پیشه‌ی خاصی نیست و افراد زیادی به دلایل مختلف نیازمند این ابزار بوده و برای خرید این ابزار اقدام می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه الکتروتک، مجموعه‌های فروشگاهی زیادی اقدام به فروش لوازم الکتریکی عمده و تک می‌کنند. اما چگونه یک مرکز فروش لوازم الکتریکی عمده و تک می‌تواند به مرجع دائمی خرید افراد تبدیل شود؟ فروش لوازم الکتریکی عمده و تک شامل چه محصولاتی است و چگونه دسته بندی می‌شود؟ قیمت عرضه محصولات چه تأثیری بر میزان فروش این مجموعه خواهد داشت؟ خریداران یا به عبارت دیگر مشتریان مراکز فروش لوازم التکتریکی تک و عمده چه کسانی و از چه دسته مشاغلی هستند؟ برای دستیابی به پاسخ هر یک از سوالات فوق با ما همراه باشید.

نمایندگی محصولات اصل

لوازم الکتریکی نیز همچون سایر ابزار و لوازمی که به بازارهای داخلی یا جهانی عرضه شده‌اند در دو دسته‌ی تقلبی یا فیک و اصلی قابل دسترسی هستند. هنگامی که کمپانی‌های مختلف با تولید و عرضه محصولات خود تحت برندی نوپا به بازارهای مربوطه راه می‌یابند، به نسبت کیفیت، قیمت و .... محصولات خود، محبوبیتی قابل توجه در بین خریداران پیدا می‌کنند. در این بین برخی افراد فرصت طلب با کپی برداری از شمایل کلی ابزار و لوازم مذکور، اقدام به تولید نوع بی‌کیفیت‌تر آن محصول می‌کنند. از آن‌جا که محصول تقلبی معمولا در قیمت پایین‌تری از محصول اصلی به بازار عرضه می‌شود، تولید کنتدگان مجاب می‌شوند برخی بخش‌ها که به کیفیت و طول عمر محصول وابسته‌اند را حذف کنند. برای این که بتوان متوجه اصل یا تقلبی بودن محصولات یک مجموعه که به عنوان مرکز فروش لوازم الکتریکی عمده و تک فعالیت می‌کند شد، می‌بایست به موارد مختلفی توجه نمود. از جمله:

قیمت: قیمت همه‌ی محصولاتی که از یک کمپانی تولیدی به بازار عرضه می‌شوند، عددی مشخص و تعیین شده است. فروشگاه‌های فروش لوازم الکتریکی عمده و تک نیز همچون سایر فروشگاه‌ها پس از خرید این محصولات از نمایندگی‌ها، به مقادیر متفاوتی سود به روی قیمت اصلی خواهند کشید. میزان سود بستگی به عواملی چون آنلاین یا حضوری بودن فروش، تصمیمات تیم پشتیبانی، موجودی محصول و .... خواهد داشت. از موارد فوق بر می‌آید که به طور مثال هزینه پرداختی برای بررسی قیمت و خرید هواکش صنعتی اگر چه در فروشگاه‌های مختلف تا حدودی متفاوت است اما در یک محدوده یکسان است. قیمت بسیار پایین می‌بایست زمینه‌های شک به عدم اصل بودن محصول را به وجود آورد، اما تخفیفات ویژه فصلی و دوره‌ای فروشگاه‌ها از این قاعده مستثنی هستند.

بسته بندی: معمولا کمپانی‌های تولید کننده اصلی به جهت بالا بردن کیفیت ظاهری محصولات خود همپای کیفیت داخلی، سعی می‌کنند بسته بندی محصولات خود را نیز به گونه‌ای شکیل و زیبا انجام دهند. اما کارگاه‌های تقلبی به علل مختلفی چون کم بودن متریال در دسترس، فضای کم، بودجه محدود و .... معمولا بسته بندی‌های ساده و شکننده را بر می‌گزینند. دارا بودن لوگو، لیبل صادراتی بودن، علامت استاندارد، کیفیت و ماندگاری، وزن بیشتر و .... را می‌توان از دیگر عوامل موثر بر تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن محصولات یک مجموعه فروش لوازم الکتریکی عمده و تک دانست.

تنوع محصولات: از دیگر مواردی که می‌تواند یک مرکز فروش لوازم الکتریکی خرید عمده و تک را به عنوان مرکزی محبوب که مشتریان، آن را به عنوان محل خرید دائمی خود انتخاب می‌کنند تبدیل کند، تنوع است. این تنوع می‌تواند مربوط به موارد زیادی چون برندهای مختلف تولید کننده یک محصول، کیفیت‌های متفاوتی که از آن محصول وجود دارد، پوشش دهی همه لوازم لازم جهت انجام کارهای الکتریکی، رنگ بندی‌های متنوع، دسته بندی محصولات داخلی و خارجی و ..... مرتبط باشد. تنوع محصولات به پاسخگویی یک مرکز فروش لوازم الکتریکی عمده و تک به گستره‌ای از مشتریان کمک خواهد کرد، چرا که بسیاری از افراد با بودجه‌ها، سلایق، نیازها و ... متفاوت به فروشگاه مراجعه می‌کنند. هنگامی که فروشگاه مذکور، محصولاتی مطابق با سلایق و شرایط مختلف را در سبد فروش خود داشته باشد، می‌تواند مشتریان زیادی را جذب و سپس به عنوان خریدار ثبت کند.

صفحه‌ی اطلاع رسانی: این گزینه بیش از هر گونه سبک فروشی، برای فروشگاه‌های آنلاین تعریف می‌شود. اگر چه صفحه‌ای مجازی که اطلاعات مرتبط با محصولات، فروشگاه، قیمت و .... را در خود گنجانده باشد، به عنوان یک مزیت برای فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم الکتریکی عمده ‌و تک به حساب می‌آید، اما تنها حیث وجودش کافی نبوده و می‌بایست تحت شرایط و ویژگی‌های خاصی تأسیس شود. دارا بودن بخشی برای توضیحات لازم درباره محصول، توضیح عملکرد دستگاه، قیمت محصول، مقایسه برندهای مختلف، درگاه پرداخت امن، دسته بندی محصولات به تناسب کارکرد، مارک، واراداتی بودن و از این قبیل ویژگی‌ها را می‌توان از علل محبوبیت صفحه اطلاع رسانی یا مجله خبری یک مرکز فروش لوازم الکتریکی عمده و تک دانست.

مشتریان فروشگاه‌های لوازم الکتریکی: مشتریان مجموعه‌های فروش لوازم الکتریکی از جمله ساختمان سازان، مهندسین برق، دیگر فروشندگان با دایره فعالیت کوچک‌تر و حتی مردم عادی برای نیازهای روزمره برای خرید تک محصولات الکتریکی دایره انتخاب مشتریان به گستردگی نیاز هر یک‌ از شهروندان است؛ اما در مبحث خرید عمده، دو محصول هواکش صنعتی و کلید پریز و فیوز مینیاتوری به علت تعدد نیاز به آن‌ها حتی در یک واحد صنعتی و ... از تقاضای بالایی برخوردارند.

برای دانستن قیمت و خرید فیوز مینیاتوری و هواکش صنعتی می‌بایست به یک مجموعه فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. چرا که ممکن است اطلاع از قیمت و خرید هواکش صنعتی، فیوز مینیاتوری و .... با توجه به شرایط هر فروشگاه متفاوت باشد. اگر قصد خرید لوازم الکتریکی عمده ‌و تک معتبر و قابل اطمینان را دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه ابزار آلات الکتریکی الکتروتک به نشانی الکترونیکی https://electro-tech.ir/ می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha