• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400031209660
  • خبرنگار : 71429

نیکزاد در افتتاح ستاد انتخاباتی کارگری:

امنیت شغلی کارگران مورد توجه رئیسی خواهد بود

امنیت شغلی کارگران مورد توجه رئیسی خواهد بود

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان این که دولت آقای رئیسی دولت مردمی خواهد بود و مردمی ترین قشر کارگران هستند،گفت: رئیسی برای کارگران اولویت قائل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی کارگری آیت الله رئیسی گفت: بدون تولید رفاه ایجاد نخواهد شد. امنیت شغلی کارگران مورد توجه رئیسی خواهد بود. 

وی  تاکید کرد: امنیت شغلی، مسکن، افزایش قدرت خرید مردم و اجرای درست اصل 44 باید مورد توجه قرار گیرد.

نیکزاد از اعضای ستاد کارگری آیت الله رئیسی خواست مطالبات کارگران  را به صورت مکتوب به وی ارائه کنند تا در  اختیار رئیسی قرار گیرد.

احمد امیرآبادی رئیس ستاد اقشار آیت الله رئیسی نیز در سخنانی گفت: حضور و حمایت کارگران کشور از آیت االله رئیسی باعث دلگرمی ماست.

وی با اشاره به حمایت های آیت الله رئیسی از کارگران در زمان حضور در ریاست قوه قضائیه خاطر نشان کرد: با این که اولویت اول این قوه مسائل قضائی است اما حل مشکلات واحد های تولیدی از اولویت های وی در قوه قضائیه است.

امیرآبادی خواستار همدلی و هم افزایی تشکلات کارگری شد و گفت: باید نظر کارگران اتفاق بیفتد.

وی نیز از نمایندگان کارگری خواست مشکلات این قشر را به صورت مکتوب ارائه کنند.

غلامرضا عباسی رئیس ستاد انتخاباتی کارگری آیت الله رئیسی نیز با خوشامدگویی به فعالان کارگری ، نیکزاد و امیرآبادی گفت: تلاش ما حضور حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی تصرح کرد: کارگران با این که جمعیت قابل توجه ای در کشور هستند اما بیشترین آسیب را دیده و کمترین توجه به آنها می شود.

عباسی اظهار امیدواری کرد با پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توقعات جامعه کارگری برآورده شود.

وی امنیت شغلی و اشتغال پایدار را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اقدامات آقای رئیسی در قوه قضائیه امیدواریم در دولت نیز ایشان در حمایت از کارگران سرآمد باشند.

عباسی از مسئولان کارگری کشور خواست برای حضور کارگران در انتخابات ریاست جمهوری انگیزه ایجاد کنند و گفت: امیدوارم آقای رئیسی با رای بالا و قابل توجه ای رئیس جمهور شود.

در این مراسم همچنین  علی بابایی رییس فراکسیون کارگری مجلس و  مهندس بشیری نماینده شهرستان پاکدشت و  جمعی از فعالان کارگری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha