• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400031209682
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

قائم مقام باشگاه گیتی پسند:

نمی‌توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید

نمی‌توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید

ایسنا/اصفهان قائم مقام گیتی پسند با بیان اینکه این باشگاه به تنهایی نمی‌تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد، گفت: بعضی افراد خودشان را دلسوز فوتسال اصفهان می‌دانند، در حالی که باعث نابودی برخی جوانان و فوتسال اصفهان شده‌اند.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های گیتی‌پسند در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: از وحید شمسایی و کادر فنی او که یک فصل در گیتی پسند با تمام پتانسیل خود کار کردند تشکر می‌کنم، سال پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و در نهایت اعضای هیئت مدیره گیتی پسند با اکثریت آرا رأی به انتخاب محمد کشاورز به عنوان سرمربی دادند.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ خود را به هیئت مدیره داده‌ایم و مشاوران آنها در حال بررسی و ارائه نقطه نظرات و نهایت طرح در جلسه هیئت مدیره هستیم.

عضو هیئت مدیره گیتی پسند در خصوص تیم‌های پایه گیتی پسند، گفت: از سال ۹۵ در سه رده سنی و در بالاترین سطح کشور در حال پرورش استعدادهای استان هستیم و در هر سه رده نیز از مربیان بومی استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در بزرگسالان قرار نیست، تیمی ببندیم که فقط در لیگ بماند و باید همچنان در کورس قهرمانی باشیم؛ اما گیتی پسند به تنهایی نمی‌تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد و به عنوان بخش خصوصی در حد توان خود، فوتسال اصفهان را در سطح اول ایران و آسیا قرار داده است.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند، تاکیدکرد: بسیاری دوست واقعی ما هستند که برای کمک به فوتسال اصفهان به ما زنگ می‌زنند و یا حضوری و به دور از جنجال سازی نظرهای کارشناسی و مشورتی می‌دهند و ما نیز استفاده می‌کنیم؛ اما بعضی افراد فقط کارشناس در رسانه و فضاهای مجازی هستند.

عراقی زاده ادامه داد: در حال مذاکره با لیست معرفی شده توسط محمد کشاورز هستیم و همچنین قرار است در کادر فنی نفراتی از اصفهان در کادر بدنسازی، مربی گری و آنالیزوری حضور داشته باشند که مذاکره با آنان پس از تایید سرمربی تیم آغاز خواهد شد.

وی در خصوص شروع تمرینات گیتی پسند گفت: منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ برای شروع مسابقات هستیم و حتما زمان مسابقات جام جهانی فوتسال نیز باید در این رابطه لحاظ شود و تاریخی اعلام شود که تیم ملی و باشگاه‌ها از آن ضرر نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha