• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400031209735
  • خبرنگار : 50291

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: قهرکردن با صندوق رای یعنی زیر پا گذاشتن حق خودمان

ایسنا/تهران یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قهر کردن با صندوق رای در انتخابات یعنی زیر پا گذاشتن حق خودمان. همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا به کوری چشم دشمن یک انتخابات باشکوه را با حضور و مشارکت حداکثری رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه ۱۲ خردادماه در مراسم سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد در جمع کارگران شهرک صنعتی خیرآباد تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرمودند کشور مرهون تلاش کار و کارگر است و هرچه داریم از تلاش کار و کارگر است یعنی اگر کارگر در عرصه تولید نقش ایفا نکند تمام بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: امام اعتقاد داشتند که ما اگر بدنبال استقلال سیاسی هستیم راهی جز حمایت از تولید و کارگر نداریم؛ استقلالی که جزو شعارهای اصلی انقلاب است که از ابتدای انقلاب گفته‌ایم و هنوز هم می‌گوییم استقلال، آزادی جمهوری اسلامی. استقلال واژه مقدسی برای کشور و انقلاب محسوب می‌شود که مبنا و پایه آن به دوش تولیدکنندگان گذاشته شده است.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز هیچ کاری مقدس‌تر از تلاش، کار و خدمت در عرصه تولید که می‌تواند کشور را به خودکفایی برساند، نداریم.

نوش‌آبادی یادآور شد: جنگ ما با دنیا جنگ اقتصادی است و این همه تحریم‌ها و فشارها بخاطر این است که ما را از لحاظ اقتصادی زمین‌گیر کنند. علت آن این است که اگر اقتصاد یک کشور آسیب ببیند به تبع آن سایر بخش‌ها هم آسیب می‌بیند.

وی بیان کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب از مجلس تجلیل می‌کنند و از مجلس به عنوان مجلس انقلابی، پرتلاش و با همت یاد می‌کنند بخاطر این است که ابن مجلس به سمت پیشرفت کشور و حقوق و مطالبات مردم حرکت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: امام (ره) اهل تعارف نبود و واقعیت را بیان می‌کرد و می‌گفت به من بگویید خدمتگزار. ما امروز واژه خدمتگزار را برای انسان‌هایی به کار می‌بریم که در کارهای خیلی پایین خدمات ارائه می‌کنند اما امام عزیز می‌گفتند که به من بگویید خدمتگزار بیشتر خوشحال می‌شوم تا اینکه بگویید رهبر. امام خودش را با مردم، کارگر و کوخ‌نشین پیوند داده بود، لذا می‌فرمود من یک تار موی کوخ‌نشینان را بر کاخ‌نشینان ترجیع می‌دهم.

نوش‌آبادی گفت: اگر جامعه ما به این سمت برود که مسئولان این مهم را در خود نهادینه کنند آن وقت است که از بسیاری از مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم چرا که ملاک ارزش‌گذاری در نظام اسلامی خدمتگزاری است.

وی با اشاره به انتخابات بیان کرد: قهرکردن با صندوق رای در انتخابات یعنی زیر پا گذاشتن حق خودمان. همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا به کوری چشم دشمن یک انتخابات باشکوه را با حضور  و مشارکت حداکثری رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha